linnieOud lidBerichten: 3.241Lid sinds: 13 december 2010
ja is het ook
girlnextdoor1987 schreef:sunnie.. gewoon doen waar jij je het beste bij voelt.. en lekker thuis blijven zou ik zeggen!!
slotje.. het schaamhaarverhaal ken ik 😞 niet leuk!!
faithe.. das echt een naaistreek.. de meeste meiden heb je op hyves dus die weet je dat et niet zijn.. dus 1 of andere *** die mee laast ofzo..
ik ga dalijk lekker naar een vriendin mn haar doen kijken of het haar mooi lukt kan ze het ook doen als we trouwen:)
en kijken voor zwangerschapsgym.. :)
maal schreef:Ja dat kan wel, je hoeft em ook niet altijd te voelen, veel meiden voelen em nooit!!!
Faithe schreef:Ikke -> gas geen idee, water hebben wij voor ons 2e al op 250 euro staan (dat is erg veel) krijgen elk jaar terug, stroom geen idee. Net zoals de andere zeggen je maakt het zo duur als je zelf wilt! Precies hetzelfde als met de aanschaf van alles. Wil je een nieuwe kamer van 1100 zoals wij of wil je een babykamer van MP voor 150. Er is niemand die je er dan scheef op aan kijkt! Wij hebben een eigen bedrijf en daarbij werk ik nog een eens fulltime dus we hebben het breed en kijken niet telkens na koopjes. Maar daarin tegen kunnen wij gezien de huidige banken nu zijn geen huis kopen omdat we zelfstandige zijn. Wij kunnen door het bedrijf ook niet even in de zomer op vakantie ofzo een weekje centerparc en thats it. Dus elk voordeel heeft ook een nadeel. Wij hebben hier bewust voor gekozen. Wij hebben al een maand of 3 geleden besloten oke bij de boodschappen telkens een flesje zwitsel mee te nemen zodat we met en met dat hebben ipv alles in 1x te kopen.
Er heerst volgens mij bij jullie heel veel twijfel of jullie het wel aan zouden kunnen of eraan toe zijn. Als ik fout zit sorry maar zo komt het over.
GND foto van je haartjes :D:D:D
Ikke 24 schreef:. Vrouwen denken vaak te veel en mannen te weinig.
linnie schreef:Gaan we zkr doen!!!!
Faithe schreef:Een wat gehad???
Dank je GND ik ben zo zenuwachtig he!!!
Ik kwam vanmorgen van mijn nachtdienst terug, ben gaan slapen tot 11 uur en toen ben ik maar opgestaan want ik werd gek van mijn eigen gewiemel!!!
Ikke 24 schreef:Haha had er eerst ook nog nooit van gehoord. Een doula is iemand die kennis heeft, je steunt, masseert en je gerust stelt tijdens je bevalling?
Maja schreef:Faithe, wat een spannend dagje dan voor jullie, maar wel heeeeel leuk natuurlijk! Geniet van deze papa-dag.
Kan ik me weer een middag gaan irriteren aan mn zwager en schoonzus. Brrr.
Maja schreef:Ff een vraagje: mijn man en ik moeten dit jaar de familiedag organiseren. Nu willen met de hele bubs een fietstocht maken. Maar een van de vrouwen is dan 7,5/8 mnd zwanger. Maar dan kun je toch nog wel fietsen? Of is het beter van niet?
Faithe schreef:
Oei geen goede verstandhouding samen?
Troost je hier hetzelfde met manlief zijn stiefbroer en zeekoe ;)
Maja schreef:Nou, nee... ik heb echt totaal niks met ze. En het is nog wel de tweelingbroer van mijn man. Maar zn vrouw is 14 jaar jonger dan hij is en echt nog een kind. Heb er echt niks mee. Maarja... de dag gaat vanzelf voorbij.
Faithe schreef:14 jaar jonger?
Euhm hoe oud is je man dan?
June schreef:Wou net zeggen....haha.....gooi je haar toch in een bakfiets hahahahahaha.........
Iedereen fijne vaderdag! Mijn vriendje is vandaag ook nog papa geworden van twee kleine katjes 😉
We wilde eigenlijk toch nog 1 katje omdat het gemis van onze grote rooi kater groot is, maarja twee is toch ook wel heel erg leuk hihi....
En oja ben ook ongesteld geworden....achja.....ljstje maar weer aanpassen
Faithe schreef:hmm je zou dan toch zeggen dat ze een beetje volwassen zijn dan met 22 maar sommige helaas niet!
Ach denk je maar aan een goede klus beurt 😛
Wij negeren die 2 en vooral die zeekoe!
Faithe schreef:hmm je zou dan toch zeggen dat ze een beetje volwassen zijn dan met 22 maar sommige helaas niet!
Ach denk je maar aan een goede klus beurt 😛
Wij negeren die 2 en vooral die zeekoe!
Ikke 24 schreef:Je zou idd denken dat iemand dan volwassen is, maar leeftijd zegt idd niet altijd alles. Je bent zo oud als je je voelt!
Maja schreef:Het is een verwend ding. Eerst kreeg ze alles bij haar ouders gedaan en nu heeft ze een man die werkelijk-waar alles en alles voor haar koopt en doet. Een keer zeggen: schatje, ik vind dat leuk. En madame heeft het al.
Maja schreef:Maar ik zal erover ophouden, anders blijf ik bezig ;-)
liek84 schreef:hmmm. heb stoppeltjes onder mn oksel, haha:oops: