Welke plaat Maja??
Enne meis, wie weet.. Heb je al klachtjes? Succes met je EHBO!
Oja, Liek mooi buikje hoor!
Ik ga tandjes poetsen en werken aan mn paleisje!
MowzyOud lidBerichten: 2.085Lid sinds: 17 december 2010
Mowzy schreef:Welke plaat Maja??
Enne meis, wie weet.. Heb je al klachtjes? Succes met je EHBO!
Oja, Liek mooi buikje hoor!
Ik ga tandjes poetsen en werken aan mn paleisje!
Mowzy schreef:Oja, ik ben TIENER!! JOEPIE :D:D:D
Nien schreef:Uhuu yess doe dat !!! op hoeveel dagen zit je nu?
Maja schreef:We zullen het zien.
Voor jou dan ook spannend, Nien!! Heb benieuwd wat je temp morgen doet!
liek84 schreef:haha; linnie; daarvoor hoef je niet in je geheugen te graven; kan je gewoon terug zoeken via community (balk bovenaan) en dan ledenlijst; dan zoek je de persoon in kwestie op en kijk je via 'last posts' oid wat er is geschreven en wanneer, bij laatste activiteit zie je wanneer iemand voor het laatst heeft ingelogd
Sunshine8 schreef:Alex
linnie schreef:iedereen heeft zijn eigen smaak, je moet doen wat je zelf leuk vind en je goed bij voelt
just me schreef:Oja Faithe dat is ook zo! Zij heet ook Fenna!
just me schreef:Echt waar! Dat is wel een goed teken toch?
maal schreef:Ikke, ik werk do vr zat zon dus mijn weekend begint na t weekend...
girlnextdoor1987 schreef:mooncat wat ben je stilletjes de laatste tijd??
gaat verder alles wel goed??
Maja schreef::-(:-(:-( Mn ouders belden net: ze hebben de kat (ze was mijn poes) gister laten inslapen. Ze was 12 jaar. De laatste weken ging ze achteruit; ze had het heel erg benauwd. Uit foto's bleek dat ze vocht achter de longen had. En gister ging het opeen heel hard achteruit, dus hebben ze haar gisteravond nog in laten slapen.
R.I.P. Tiffany (oftewel Tiffekontje)
Ondanks dat je een krengetje was, zal ik je toch missen.
Sunshine8 schreef:hey dames. bedankt voor jullie meningen! Ik weet ook nog niet of t m word ALS t een meisje is wan tik heb zoals een paar van jullie al zeiden ook zoiets van: je weet niet dat t een meisje is en het is idd een beetje een stoere meiden naam, wat als ik geen stoer meisje krijg;)b haha....maar we hebben nog veeeeeeeel meer namen hoor! 😉
Dit is mijn huidige stand van zaken.....of de juister er al bij staat..geen idee....haha....ben nogal wispelturig... 😉
jongens: Daan-Finn-Gijs-Jip-Jasper-Luuk-Micah(mika)-Noah-Niels-Noud-Pim-Puck-Rik-Sem-Sam-Simon-Sjoerd-Tygo-Wout
meisjes:ANouk-Alina-Alex-Cloe-Eva-Emma-Ellie-Floor-Femke-Iris-Jessie-Lexi-Linn-Lizzy-Lieke-Lotte-Lara-Maud-Mila-Merel-Millie-Maartje-Maya-Nienke-Nina-Puck-Tess-Tessel-Yasmin-Zarah
Nou, heeel divers dus;) haha