NienOud lidBerichten: 7.557Lid sinds: 29 maart 2010
jaa maja hoe gaat het bij jou meiddd?
maal schreef:ik kom ff me streep showen, iiieewwww haahahaahaha heel charmant!
hijs nog scheef ook hahahaa, vriendje moest lachen dat die ook helemaal naar boven gaat hij dacht dat ie alleen van doos naar navel zou gaan.... hoop dat ie niet veel duidelijker word 😖 mja aan de andere kant is het voor mij wel egt iets wat bij zwangerschap hoort...
linnie schreef:Goede middag dames.
Ik heb een klote dag gehad, ik moet geopereerd worden:( ik heb een geboorte afwijking, een gangetje van boven mijn stuitje naar mijn ruggewerfels dat is gwn open. Het is ontstoken en komt zooi uit. Dat moet dus verholpen worden en ze maken het gangetje gelijk dicht. Ik moet maandag terug naar het zh en dan hoor ik meer.
Maja schreef:Ow, linnie, wat naar!! Maar is dat gangetje dan altijd al open geweest? En is het nu dan ontstoken? Jeetje, wat vervelend. Maar afwachten wat ze maandag dan vertellen. Sterkte, meid!
maal schreef:ik kom ff me streep showen, iiieewwww haahahaahaha heel charmant!
hijs nog scheef ook hahahaa, vriendje moest lachen dat die ook helemaal naar boven gaat hij dacht dat ie alleen van doos naar navel zou gaan.... hoop dat ie niet veel duidelijker word 😖 mja aan de andere kant is het voor mij wel egt iets wat bij zwangerschap hoort...
Faithe schreef:maja testen?
Maja schreef:Ja, denk dat ik morgenochtend maar eens een test ga wagen. Kan niet meer wachten, denk ik. Plus donderdagavond gaan we meteen vanuit mn mans werk met wat collega's van hem drinken en ik vind het niet zo leuk om hem in de McDonalds te vertellen dattie papa gaat worden (mocht ik zwanger zijn dan he).
Sunshine8 schreef:jep, nien, dat klopt. Die paar uurtjes overleef ik wel!
Ahh....ik word echt GEK Van onze nieuwe (2ehands) auto!!!!!!!!!!!!! GRRRRR:evil:
Kwam net vanuit het werk, ik had lekker raampje open. Wil ik m dicht doen, allemaal kabaal...gaat ie niet dicht.
Toen moest ik mn vriend met d ehond oppikken. Ik de deur open, stap weer in, doe m weer dicht. Paf...raam weg....is die in de deur gezakt en komt niet meer omhoog 😞 Ik was blij dat het droog was!!! aaaaarhhhhhhggg!! die auto is vervloekt!!!
Net heeft mn vriend geprobeerd t zelf te maken, lukte niet, nu is ie naar n vriend van m die heeft daar wel verestand van...pff wat een gedoe zeg!
girlnextdoor1987 schreef:aaaah sunnie klote hoor!!
en bij mij had je het idd goed :D:D:d haha
is vanaf toen ook mn geluksgetal..
maja klinkt positief,. ben benieuwd.. hoop dat je vannacht kan slapen hhaha.. vooruitzicht op de test!!
kon ik niet toen.. haha om 4uur snachts getest 😃
vriendje was net bij zijn ouders geweest en daar moeten we donderdag om 7uur zijn 😖
ons mam wist dat al dus denk dat er iets gaat gebeuren ivm het trouwen.. ben benieuwd!!
net lekker brownies gemaakt :D:D:D en lekker van gesnoept
net een kadootje voor mezelf gekocht:) een bola 😊
owja.. wou eerst deze op de babykamer..
maar nu wil ik denk toch een muurschildering van deze;
alleen dan met een wolk eronder.. 😊
weet et nog niet..
Ikke 24 schreef:Ja oke, maar dan kan je toch gewoon terug. Je hebt recht op 6 maanden garantie.
Sunshine8 schreef:[/IMG]
pff...daar zitten wat uurtjes in;) haha
En toen had ik m klaar, wilde ik m bovenmn bed hangen, is ie veel te groot!! haha, komt omdat ik gemeten had met ons oude bed, dat was laag, nu hebben we boxspring, is veel hoger!;)