Zo hehe ik ben bij.. eindelijk.. heb dus gelezen vanaf pagina 92!!
ik reageer niet overal op.. dat heeft er niks mee te maken dat ik geen interesse heb..:| maar gewoon omdat het te druk is haha..
Mrij schreef:Whahah ojaa dat was het! En maar zielig doen dat haar vriend haar in elkaar had gebounched iedere keer... maarja ze heeft haar zin.. het kind is er..
maar ze is toen toch van het forum af gegaan omdat ze bij hem weg ging?? of heb ik dat nou verkeerd?? ik wil dat berichtje ook wel trouwens 😉
en?? pals?? was?? inderdaad?? nogal?? raar?? :mrgreen:
ik hoor ook bij de oude garde!! heb ondertussen al wel 6 keer een andere naam geloof ik :? maar ik hoor er wel bij hahaha 😃 en inderdaad struffle en ram nog..
sheila welkom hier!! mijn zoontje is straks 1 jaar en 4 maanden als zijn broertje of zusje geboren wordt.. ik vind het super om zo weinig leeftijdsverschil te hebben al geloof ik best dat het wel ff zwaar zal zijn in het begin..
bati da's zeker schrikken zeg.. pff gelukkig is het goed afgelopen!!
vicky da's snel!! J had zijn eerste tandje op 14 februari 😉 hij was toen bijna 6 maanden!! gelukkig heeft ie er weinig last van gehad!! J heeft er nu inmiddels 6 en altijd van die vieze plakpoep van tevoren..
wij gaan ook naar center parcs een weekje!! we hebben mysterie park geboekt dus weten niet van tevoren (ja een paar dagen) waar we terecht komen..
hyves.. anne ik heb je ook toegevoegd hoor :oops:
en ik weet ook vaak niet meer wie wie nou is hahahaha..
volgens mij heb ik op 1 na iedereen hier op hyves.. (nu nog 2.. als anne me accepteerd 1 ;))
becky woon jij in den bosch ja?? ik heb daar regelmatig pauze 😉
prinses een stationwagen.. lekker burgerlijk hahahahahahah 😉 grapje hoor!! is toch super handig!!
een voedingskussen ga ik binnenkort ook halen.. is super fijn met slapen.. ik kan nu al bijna niet meer op mijn buik liggen dus ik wil 'm binnenkort al..
limi waaaaauw 😃
en als we trouwens toch bezig zijn.. wie van de dames hier heeft twitter??