meiden ben tukkie doen mijn kappertje vond 8.45 wel een mooie tijd en aangezien het echt al weken nodig is moest ik dat toch maar doen
tot morgen
jorinaOud lidBerichten: 4.978Lid sinds: 27 mei 2009
Schorpioentje87 schreef:Vruchtje: En is je test duidelijker vandaag?? Zou super zijn kom je bij ons in het februari topic, zitten we al met een aantal van hier:) Gezellig!!
Bati: Jeetje wat schrikken van je meisje. Gelukkig gaat het weel goed en zijn er geen verontrustende dingen uit de testen gekomen! Je hebt wel echt een poppetje zeg!!
Anne: Ben nu ook wel nieuwsgierig geworden na jou knapper vent:)
Ik zit wel redelijk wat op hyves maar op iedereen reageren lukt mij ook niet;) En vooral niet als ik weer gewoon aan het werk ben, heb nu kleine 2 weekjes vakantie gehad:lol: Helaas alweer bijna om, gaat veel te snel...
Moest wel lachen om de koeien en sloten verhalen whahah Roept oude herinneringen op. Super leuk dat bijna de complete 'oude' garde hier weer terug is, JJJ wat was jou naam ook alweer voordat je JJJ werd,..? weet het net als Jorientje ook niet meer:oops:
Ow en lieve Babii, zoals jezelf ook al zei 'Ik ben vast iemand vergeten' Ja je was mij vergeten, snik snik;) Ik praatte hier ook altijd mee:):) Fijn dat ik wel nog in jouw hyves sta:)
J_mylove schreef:He bah zeg, dat is inderdaad vervelend als er dan geroddeld wordt door iemand die je vertrouwde.. Wat een mensen he!!!
Ja het is zeker dat hij geopereerd moet worden 😞 We hadden nog hoop dat het gaatje dicht zou groeien, maar dat is helaas niet zo.. Er stroomt nu zuurstofarm bloed tussen het zuurstofrijke bloed en dat hoort natuurlijk niet. En een van z'n hartkamers is al iets vergroot omdat die meer energie moet leveren om al het bloed rond te pompen. Dus helaas is die operatie niet te ontkomen 😞 Maar kan wel janken als ik er aan denk!! M'n kleine lieve mannetje onder 't mes...
Lunanoa schreef:Waauw jouw meisje alweer een maand geweest, práchtige naam ook!
Hoe gaat het met jullie?
maymar schreef:hahahaha de voordelen van administrator ;)
Mrij schreef:Was jij die stiekemerd dan??;)
Mrij schreef:Vruchtje, he wat balen meid! Geniet lekker van je feestje vanavond!
Maymar, hmm dan blijft het spannend!!;)