@ Joya, lekker hoor bijna vakantie! Misschien moet je toch even op je werk aangeven, dat je jezelf soms een beetje druk maakt. Je bent immers zwanger, dus dat zullen ze vast wel begrijpen.
@ Jorina, lekkerrrr heeee leren!!! Ik doe niet anders, kut studie hahaha.
@ Jorina, en Joya, ik kan alles net zo goed in een word bestand zetten en opslaan. Leest niemand het en kan ik het toch van me afschrijven, dan zijn er in ieder geval geen rare dingen die mensen over me kunnen bespreken .
@ Lun, lekker he die eisprong whahahahaha, eindelijk voelt iemand eens wat ik elke maand zo heftig voel! Het is echt meer dan shit, loop zelf echt 2 dagen met pijn, maar 1 dag loop ik krom, heb dan net geen loopstok nodig. Opeens voel ik BAM en weg is het eitje, en vervolgens loop ik dan weer rechtop. Niet neuken he ;).
@ all, wij hebben nooit condooms gebruikt, heel slecht achteraf! Stephan ging nog met zijn ex (al deed ie daar niks meer mee), maar ondertussen lagen wij wel te flikflooien. Met mijn ex heb ik het in het begin wel met condoom gedaan, maar naarmate de relatie vorderde niet meer. Met Stephan dus zonder condoom, ben zo allergisch voor die dingen, nooit meer voor mij… Mijn muts doet er altijd zeer van hahaha.
Wij wisten overigens dat er geen soa’s waren, Stephan moest wel van mij even testen, aangezien die slet van hem met diverse Marokkaanse jongens het bed indook, je weet maar nooit he. En nu worden we nog getest, want anders mogen ze onze embryootjes niet invriezen .
Ik kon trouwens al die tijd na de prikpil niet glijden, vreselijk! Sinds mijn bms weer “wat” hersteld,. Sindsdien gaat het glibberen iets beter, nou ja iest. Stukken, geen speeksel meer noidig whahahah.
@ Snippie, die heb jij toch ook niet echt nodig (condoom) :oops: niet rot bedoeld hoor…. Wij zouden ze dus wl nodig hebben, maar dat gaan we mooi niet doen haha. Moeten nog meer eens zien hoe dat ooit gaat, als een kindje ons is gegund en ik bevallen ben., Hoe is het met jullie? Zijn je man zijn zwemmers alweer getest, want dat werd toch weer binnenkort gedaan?
Sorry voor de typefouten, zit op mijn tel!