Lunanoa schreef:Bati: Heb je een knip gehad?
Ik een 10cm knip gehad tot aan mn reet.... Deed na 4 maanden weer normaal en kon toen pas weer HEEEEEL voorzichtig sexen.
Dus ik heb de ideale anticoneptie voor maymar: Een knip tot in je reet van 10 cm die niet goed heelt 😃
Hoef je je de eerste 4 maanden niet druk te maken 😉 hahahahahahaha
nou ff wat anders.. ik heb de laatste paar weken dat een stukje van de plek waar ik gehecht ben (ook bij m'n reet) soms wat bloed.. is dat raar?? weet jij dat toevallig??
babii ik heb al wel het een en ander gezegd op mijn werk.. na mijn vakantie ben ik bijna 15 weken en dan wil ik weer op kantoor ofzo.. wat ik toen ook gedaan heb.. mijn hartslag is normaal tussen 70 en 80 (als ik rustig zit of lig) en gister opeens 120.. ik schrok me kapot.. gewoon omdat ik aan het stressen was.. ga ik ook zeker aangeven..
Als het je helpt om het zo van je af te schrijven is dat ook een optie.. maar een anonieme weblog kan wel gelezen worden en mensen kunnen er eventueel ook op reageren.. als je dat misschien prettig vind (en ik bedoel dus niet dat je daarmee dan aandacht krijgt dus vat het niet verkeerd op ;))
hahahahahahahahahahhahahahahahahaha lun ik lig helemaal in een deuk om jouw verhaal over dat bed en die buis hahahahahahaha!!
ik was vroeger erg preuts.. maar tegenwoordig niet meer..
vicky ik had dat ook.. ik dacht toen ik zwanger was van julian ook: "ach ik wordt toch wel dik dus nu kan het wel" haha.. en daarbij was ik vlak voor mijn zwangerschap in 2,5 maand 18 kilo afgevallen.. veeeel te snel dus dat zat er zo bij aan.. 30 kilo in totaal.. ik let nu dus een stuk beter op!! (met uitzondering van die frikandel speciaal van de week om 11 uur 's avonds..) Ik ben tot nu toe 3 kilo afgevallen!! terwijl ik toch normaal eet..
oh prinses da's inderdaad behoorlijk direct van je moeder om dat zo te zeggen.. dat zou ik ook niet hoeven horen..
wat mijn ouders betreft ben ik er heilig van overtuigd dat baby's via de ooievaar komen hahahaha xD
maymar oh ik schrok ook van die opmerking.. maar ook dat is niet bepaald leuk.. sommige dingen wil je niet zien, horen of weten..