VickySOud lidBerichten: 4.764Lid sinds: 2 september 2009
hahaha echt grappig he... voel me zo oud nu :?
Prinses88 schreef:Niet gehaald.. Weer een 5.. Baal echt enorm, kan nu in september niet afstuderen omdat de eerst volgende toetsweek pas eind oktober is! En dan mag ik hopen dat ik nog niet bevallen ben.. Ben er helemaal naar van..
Anne87 schreef:He wat klote voor je princess! dat is inderdaad niet echt een fijn vooruitzicht zo! Hopelijk ben je nog niet bevallen en haal je de toets alsnog!
Wat heb je besteld babii?
VickyS schreef:haha Anne, lijkt wel of wij hetzelfde leventje hebben.. allebei een dakkapel plaatsen, mijn vriendje is ook nog niet thuis, moest nog met het werk ergens heen, volgende week 3 weken vakantie :? wordt een beetje eng :mrgreen:
maymar schreef:ALLEMACHTIG!! Ik ga niet eens een poging doen om bij te kletsen met 26 pagina's bijgelezen te hebben 😮 pffffffffff ben er helemaal suf van van dat geouwehoer hier 😂 en et ergste is nog dat et vor 75% van de pagina's helemaal nergens over gaat ;)
Babii schreef:Welkom! Mrij en Becky waren er weer even ;).
Snap dat het best irritant bijlezen is haha.
jorina schreef:limi die MvM kannen mag je even een paar uurtjes buiten laten luchten ( natuurlijk niet als het regent 😉 ) dan vervliegt de ergste geur
ik wilde gister een beetje op tijd slapen maar heb een klein mannetje dat en weeeer flink verkouden is en last heeft van tanden:evil: