De hele dag door!? Nou dat is wel een gedoe of niet.. en dan halen ze dat hormoon eruit en hoe kunnen ze daarmee andere vrouwen helpen dan?
Miss ga ik dat bij de volgende ook wel doen anders..
Anne87Oud lidBerichten: 2.125Lid sinds: 3 juni 2009
snippie schreef:ik heb niet mee gedaan aan MvM.
Anne87 schreef:He Mila.. ken ik jou of niet?
Dus je moet die flessen een week lang opslaan als ik het goed begrijp..en dan komen ze die halen of wat? En dan krijg je weer een nieuwe krat..
Mila schreef:ja je kent mij, we hadden elkaar ook op hyves, maar toen je zwanger was en dit topic ging verlaten o.a. heb je mij verwijderd op je hyves ;)
VickyS schreef:vanavand ga ik weer aan de argentijnse steak... :mrgreen: heb er zo'n zin in omdat we het er gisteren over hadden.. ;-)
Free schreef:Ram en Esh ;)
VickyS schreef:en Mirre.. die kwam hier vroeger ook toch?
VickyS schreef:hahaha daar ben ik ook altijd bang voor, als ik nog maar 1x moet krabben op mijn hoofd denk ik al :Oh nee toch?? het zal toch niet... :mrgreen:
heb jij eigenlijk ook hyves limi??
VickyS schreef:Tessa heb ik geloof ik op hyves maar die zie ik hier nergers meer langskomen..
Liminous schreef:Jawel, ben er alleen niet zo actief.. Maar je kan me er vinden onder Liminous ;)
Babii schreef:Ik heb echt zoveel mensen verwijderd uit mijn hyves :oops:. Weet je wat het is? In het begin denk je, leuk een gezicht erbij! Maar vervolgens hoor/lees/zie je die mensen nooit meer.
De meiden die eigenlijk altijd met me meeleven, altijd vragen hoe het met me gaat, die mijn site in de gaten houden, die me ook daadwerkelijk pingen of whatsappen over mij traject, die staan echt nog in mijn lijst. De rest heb ik verwijderd, want je hoort nooit wat, ja als het ff shit met je gaat, maar op leuke dingen nooit.
Zo heb ik ook nog tig anderen verwijderd hoor (voormalig "vrienden" e.d.).
Babii schreef:En zomaar ben je uit mijn lijst :|
Liminous schreef:En Tessa...
Liminous schreef:Wie komt er over 8 maanden bij mij op kraamvisite? 😃
hahaha gekheid :P
Mila schreef:Ram heeft ook iedereen verwijderd van hyves geloof ik!