Hey meiden,
@ Lovy, oh wat balen meis.. elke keer weer zon teleurstelling dan he! ik zou ook gewoon samen met je man de beslissing nemen! En als hij idd zegt dat het gaat lukken moet je het ook gewoon doen denk ik! Lastige situatie voor je !!
@Sam, oh spannend dus voor jou.. hoop echt dat de IUI goed zijn best heeft gedaan en dat je straks een hele mooie positieve test in je handen hebt, nog even geduld haha
@eef, ik wil jullie ook heel erg veel geluk wensen, met dit rotnieuws!! Maar de moed en hoop nog niet opgeven, al is het via een wat andere manier samen van een kindje genieten zullen jullie zeker!
@ All, Wij hebben gister via internet eenindividuele financiele adoptie geregeld, via een vriendin kwamen we daar terecht
www.woordendaad.nl, voor 25 euro in de maand kan zon kindje naar school, warme maaltijd, krijgt 3x p. jaar nieuwe kleding en als het nodig is krijgen ze medische zorg die ze nodig hebben, ook worden ze christelijk opgevoed op school.
Wij hebben voor Jennifer gekozen een meisje van 11 jaar, woont alleen bij haar moeder en broertjes, zij zal dan uiteindelijk voor het gezin kunnen gaan zorgen, we kunnen met haar corresponderen en we krijgen ieder jaar een foto van haar! Kun je nagaan he, voor 25 euro kan 1 zon kind gewoon heel de maand voor rondkomen het is echt onbegrijpelijk.
|Vanavond weer de eerste prik zetten, ik begin gelijk met 150 IE. volgende week maandag terug dus het is weer even spannend!
Liefs