Hey meiden, hier weer even een berichtje van mij. Ik ben een tijdje niet echt geweest, op dit moment trek ik het gewoon even niet. 19 oktober had "mijn datum" moeten wezen, en inmiddels zijn er in mijn directe omgeving 8 (!) baby's die in de periode van 4 weken voor 19 oktober tot 2 weken erna geboren gaan worden
En dan ook nog van mensen die ik (veel) beter ken dan alleen maar van zien (een buurvrouw, 2 nichten van mijn man, een nicht van mij, een vriendin van mijn man, een directe collega wordt vader, een indirecte collega van mij ook en een oud-collega wordt oma. Haar dochter ken ik ook omdat ze haar moeder altijd kwam ophalen).
Het voelt zo oneerlijk, alleen bij ons is het misgegaan. Anders was ik deze week 26 weken zwanger geweest... En eerlijk gezegd zijn die 8 baby's die rond 19 oktober wel geboren gaan worden echt meer dan ik aankan 😞 Op de een of andere manier kan ik er ook steeds slechter mee omgaan dat ik een miskraam heb gehad? 😞
Verder is deze ronde geen echte ronde, mijn man mag nu nog 4 weken geen seks. Het gaat inmiddels wel goed met de wond. Ik heb nog een kuurtje Primolut liggen, die zal ik wel weer nodig gaan hebben tegen die tijd denk ik 😞
Mijn schoonmoeder had dus een grote buikoperatie gehad, die is nog herstellende maar gaat redelijk goed. Helaas speelt de Kahler (= een vorm van kanker) weer op bij mijn schoonvader, dus die moet vanaf morgen aan de chemokuren gaan beginnen, 9x6 weken lang. Hij zal dus op onze trouwdag volgend jaar (23 juli) er pas weer mee klaar zijn Ondertussen proberen we maar wat te genieten in onze stacaravan.
Heb ff wat bijgelezen... 😃
Gelukkig ook goed nieuws hier! Gefeliciteerd Sam!!!! Wat leuk!
Mamavanisa, ikben benieuwd hoe het gegaan is meid. Gefeliciteerd in ieder geval met jullie meisje! Hoe heet ze?
Dina, welkom hier. Zie mijn handtekening: ik ben niet zonder ongi, maar wel zo onregelmatig als maar zijn kan... Hopelijk werkt de Clomid goed bij je!
Lisi gefeliciteerd wat leuk een zoon 😃 En je buik is inderdaad al behoorlijk gegroeid! Hebben jullie de uitslagen inmiddels gehad (of overheen gelezen?). En ik denk dat ik je angst voor de punctie donderdag begrijp... succes hoor.
Eef, hopelijk krijgen jullie gewoon wat voorrang. IK denk dat het goed is om regelmatig te bellen, weten ze in ieder geval dat jullie er ook nog zijn. Succes meid! En je hebt wrs. al vakantie (of bijna vakantie)? Geniet er van. Gaan jullie nog weg?
Lovebirdy, hoe was FM vorige week?
Dre, wat zei de gyn? Heb je een afspraak kunnen maken? Vaag hoor, dat bloed...
x Lovy