juupOud lidBerichten: 1.172Lid sinds: 26 april 2010
Jij oom veel plezier, zwemse met de hond!
Faithe schreef:Goeie middag dames!
Wij zijn op TT
Ik heb mijn lekker stuk al gezien! 😃 :D 😃
Nu nog mee zien te krijgen met een mooie rode uitpak strik erom heen 😃
Gelukkig zitten we droog in de VIP ruimte want wat een weertje 😞
Maar BEN SPIES vertrek als 2de dus all eyes on HOTTY:p
Nu even ''rust''
Zo een dames catheter is nog niet zo een slecht idee voor in de nacht ;)
priscillaq schreef:wat leuk
rij je zelf ook?
wou dat ik er ook was
ach ja volgend jaar miss beter
juup schreef:Owjeetje priscillaq! Hoe is het nu?
En ik had gister ook een depri dag. Was zulk slecht weer dat ik dacht: hè lekker, pyjamadagje. Maar daardoor voelde ik me zo nutteloos en moe dat ik nergens aan toe gekomen ben. In de avond bij vrienden gegourmet, maar Was om half 10 zo moe dat we naar huis gegaan zijn en ik mijn bed in gedoken ben... Hopelijk vandaag beter, we gaan de 65e verjaardag van schoonmama vieren...
Mrij schreef:Priscillaq, ik heb daar ook heel veel last van, met opstaan, niezen of hoesten hele felle steken, dat is idd bandenpijn. Alleen maar goed dus;)
Mrij schreef:Priscillaq, volgens mij al vanaf het begin, werd volgens mij rond de 6 weken wel wat heviger, nu af en toe nog. Nu vooral veel menstruatiepijn, maar ook dat schijnt bij de groei van je baarmoeder te horen... 't is wat als je niet weet hoe iets moet/mag voelen he;)
juup schreef:Heel fijn: er zit een teek op mijn been. Iemand tips?
maantje schreef:Het is inderdaad erg lastig om te bepalen of het goed is wat je voelt of niet. Nu na mijn MK denk ik bij ieder ongi krampje NEEEE het gaat mis. En iedere keer als ik naar de wc ga kijk ik of mijn papiertje niet rood is.. Ik zit er eigenlijk gewoon op te wachten, maar hopelijk gebeurt dat niet.. Nog 3 nachtjes slapen en dan weet ik wat meer!! :D:(?
Schorpioentje87 schreef:Faithe: Wat is ICI?? En we zijn al met genoeg toch;) Ik houd het nu al amper bij allemaal:oops:
Mrij schreef:Vooruit, ik vergeef het je;)
MeLu schreef:@ Faithe; Danley is 6 augustus jarig :)
Sunshine8 schreef:Hey dames, nog effe snel voor t slapen gaan.
Wat ebben jullie veel gebabbeld zeg! Heb niets meer onthouden :oops:
Hebben net gebarbequed bij m'n schoonbroer en zus en zit vol maar mijn buik is gigantisch.
En ik heb maar 1 Hamburger gehad en n hapje varkenslapje. Beetje sla, koude schotel en fruit.
Normaal kon ik wel zeker 3 stuks vlees op of zo. Maar goed. Maakt ook niet uit. Stond ik net dus m'n tanden te poetsen.
Kijkt m'n vriend zo eens naar mijn buik... Wow! Zei hij. Haha. Hij schrok ervan;)
'S avonds is ie toch al wel wat opgezet. Maar ik stond er ook van te kijken! Haha.
Als t zo doorgaat kan ik dat niet tot 12 weken verbergen;)
Maarte nu snel slapen want ben dooooooodop!!!!
Spannend morgen:) heb er wel zin in! Ben heel benieuwd of ie goed gegroeid is !!!
Schorpioentje87 schreef:Geniet van de echo's morgen! Jullie hebben weer veel gekletst zeg jeetje:shock: Slaap lekker, heb snel bijgelezen maar ben nu moe... Morgenvroeg om 9.10 afspraak bij het CB. Ben benieuwd wat mijn meisje gegroeid is:)
Faithe schreef:MEISJE????
Mis ik iets?
priscillaq schreef:Melu
Rood is een moeilijke kleur om mooi te blijven in je haar
De felheid gaat er snel vanaf of je moet rood pigmenten in je schampoo doen dan hou je t rood langer mooi
Tijdens je zwangerschap ga je minder haren verliezen door je hormonen
Na je bevalling gaat het rustig weer naar meer haar verliezen somige mensen denken dat ze kaal worden maar je verlies dan ook je haren die he in je zwangerschap niet bent verloren
Gr