Ja heel speciaal, kan er de hele dag wel naar kijken...;)
Slaap lekker!
MrijOud lidBerichten: 4.371Lid sinds: 28 mei 2009
MeLu schreef:@ maantje; ik heb de mutsy 4 rider! Behalve dat 1 voor and soms een btje klapperd als ik te hard loop, is het echt een top wagen!
maantje schreef:Voor degene die nog geen lid zijn: http://forum2012.hyves.nl/ onze anonieme en onzichtbare hyves pagina.. (staat niet tussen je publieke hyves dus je hyve vriendjes zien er niks van!!) Leuk om lid van te worden, dan weten we van elkaar wie we zijn!
juup schreef:Hoi goeienacht allen! Diegenen met een goede echo: gefeli! Leuk die echo foto's! Balen dat die van ons zo onduidelijk was. En grappig, babyboom. Erg balen dat ik het niet zien kan! Was weer op het koor vandaag...ook leuk! Moet alleen wel wat afleveringetjes kijken, want zondag is de terugkomdag voor de 100 stellen en dan sla je toch een modderdiguur als je niks gezien hebt haha! Nu ga ik weer lekker slapen! Morgen vroeg beginnen! Trusssttttt allemaal!
juup schreef:Ik hoop dat het via uitzending gemist na te bekijken is...
Ja, wij waren 1 van de 100 stellen, maar we zijn niet gevolgd...
juup schreef:Ja, echt. Heb 1 blog geschreven en verder niet meer...
Bernadet schreef:Hoi meiden weet niet meer wat er allemaal gekletst is moest 2 dagen lezen.
Maar in iedergeval 2 mooie echo's dus das super.
Babykamer wij weten al wat het gaat worden toen ik hiervoor zwanger zijn we al wezen kijken en we zitten helemaal op 1 lijn.
Namen daar zijn we nog niet over uit voor een meisje heb ik er al een paar in gedachte maar voor een jongen niet echt.
We willen van tevoren wel graag weten wat het is maakt het allemaal weer makkelijker
Weet iemand toevallig of als je een echo bij de gyn hebt of ze dan ook een fototje kunnen printen
want we willen daar dan een leuk kadotje mee maken om het aan de fam. te vertellen.
Liefs,
zonnebloempje schreef:Hallo Meiden,
Hier nog eens onze foto van de eerste echo.
Ziet er toch heel wat anders uit dan die van jullie, maar goed, er klopte een hartje en de kleine was 12 mm groot, dus goed op schema vertelde ze.
is al wel oud dus he, wij hadden de echo op de 23ste, maar had eerder geen foto digitaal.
Liefs Zonnebloempje
[ATTACH=CONFIG]3486[/ATTACH]
priscillaq schreef:Net babyboom terug gekeken en heb t niet droog gehouden hihihi
Hormonen he hihi
Net weer op internet gekeken naar de kamer die ik graag wil is tie afgeprijsd hihihi
Aswas1983 schreef:@Miepie, hier ook iets van 9,8 mm en de VK vond dat dit bij 7,3 weken paste. Dacht zelf toen 7,6 te zijn, maar weet ook dat in het begin het toch niet nauwkeurig is. Niet stressen dus! De VK vertelde ook iets over een late bevruchting of late innesteling. Ik geloof dat dat diafragma heette (maar pin me hier niet op vast). Niks om je zorgen te maken dus!
@Juup, wel speciaal dat je mee hebt gedaan. Wie weet zien we jouw nog wel een keer op tv na de bijeenkomst van zondag.
@Vergeten..... was er nu iemand die vandaag een goede echo had??? Zo ja, gefeliciteerd. Mijn hoofd is een zeef.... excuse me!
@Waterpokken, grr! Dochtertje van vrienden heeft de waterpokken. Ze belden op dat we de komende twee weken maar even uit de buurt moesten blijven ivm besmettingsgevaar en bijbehorend risico voor ons beebje. Moet e.e.a nog nazoeken, maar beter voorkomen. Ga er maar van uit dat het geen kwaad kon toen ze me afgelopen zondag even omarmde....
@Buik, hier al een flinke buik 's avonds, maar toch overdag ook al een beetje. Zijn mijn darmen, maar vind het stiekem toch al leuk. Haha!
@Namen, hier al jaren over uit. Er is zo'n site waar de namen op geregistreerd staan van hier in Nederland. Daar eens opgezocht of onze meisjesnaam überhaupt voortkomt: nee (dus heel speciaal). Jongensnaam komt wel voor, maar dan als zijnde meisjesnaam. Wij doen 'm toch, omdat we 'm zo stoer vinden voor een jongen. Tja, we zijn nu eenmaal een beetje van het aparte/alternatieve. We moeten alleen nog voor een tweede naam gaan. Worden absoluut geen vernoemingen naar (voor)ouders, meer een speciale betekenis.
Sylverstertje schreef:Hier ook geen vernoemingen bij onze dochter. We vonden haar 2de naam gewoon mooi 😉
Ook een unieke babynaam (al is hij in 2010 nu dus wel 2x gegeven 😉
En jongen een meisjenaam geven moet je wel goed over denken hoor...
Mijn man heeft een "meisjes"naam en vind dat nog steeds niet echt leuk (hij leert er wel mee leven, maar is vroeger er wel om gepest).
Nou zijn er wel bepaalde delen in het land dat het niet zo raar is als een jongen een meisjesnaam heeft. anne ofzo of robin (alleen dan schrijf je het anders).
We wilden eerst onze dochter vernoemen naar haar vader 😉 Nee hoor, maar hebben we wel "grapjes" over gemaakt ;)
maantje schreef:Heb vandaag stiekem wat kleertjes gekocht! Zo leuk, lief, schattig 2 nijntje rompertje 1 nijntje pakje, nijntje slofjes een ander rompertje en donderdag ga ik het nijntje vestje en nijntje mutsje kopen, die waren nu op!!
Faithe schreef:14 weken precies 26 november 2010 daarna na 63 dagen weer ongesteld.
Ik vind het niet veel 😛
Ik heb ook euhm 30 hydrofiel handdoeken en 20 hydrowashandjes ik wil zodra we weten wat het word om dan nog roze of blauw erbij te halen :oops:
Je kan nooit genoeg hebben toch
En ik ben helemaal in love met boxpakjes ik vind dat ozo sjattig 😃 ook die complete setjes met slofjes tot mutsje 😃
Tot maatje 62 vind ik dat super leuk zo nu en dan ook een spijkerbroekje en ruige stoere kleding maar dat kunnen ze nog zo lang aan...
priscillaq schreef:Wat is t rustig hihi
Iedereen feesten vanavond ? Hihi
Nou bij mij was t wel de bedoeling maar heb flink krampen en ben er misselijk van geworden
Lig te rillen op bank zou graag in bed willen liggen maar kan geen stap zetten ben zo slap
Hoop dat t overgaat anders maandag gyn bellen
priscillaq schreef:Friend slaap nu nog maar hij zei dat we straks naar t ziekenhuis gaan
Ik ben heel erg onrustig maar dat komt ook door andere dingen