Vaddie, oh gelukkig is alles goed met haar!!
Wij laten de testen ook niet uitvoeren, elk kindje is hier welkom, gezond, met het downsyndroom, enz..
MrijOud lidBerichten: 4.371Lid sinds: 28 mei 2009
maantje schreef:
@ Faithe: hopen dat alle waardes goed blijven en dat alles goed komt/blijft met jou en je baby:) Als je kindje downsyndroom heeft o.i.d. houd je het dan wel?
Wat waardeloos dat die tut niet eens WA verzekerd is een WA verzekering voor een persoon is maar iets van E3,- in de maand! Mijn auto was WA verzekerd, dus ik dacht wij krijgen niks, dat is het risico van WA verzekerd zijn en dat we zoveel geld zouden krijgen had ik echt niet verwacht!! Maar als je nu met een advocaat bezig ben hoeveel kost dit je dan allemaal?
Aswas1983 schreef:@Combinatietest, wij wilden deze eigenlijk wel gaan laten doen, maar kwamen er via de site van CZ achter dat het idd 149,- kost. Niet dat ik dat niet voor de kleine overheb, maar wij doen toch niets met de uitslag. Dan leg ik dat liever bij voor spulletjes. Nu nog even navragen bij de VK hoe het precies zit. (Wie schreef dat het via de VK wel vergoed wordt? Hoe zit dat?)
@Cadeautjes, hier ook nog niets. Maar men is dan ook super voorzichtig bij ons met feliciteren etc.
@Opvang, wij hebben een gastouder op het oog die biologisch brood zelf bakt en die veel buiten is tussen de beestjes met de kids. Voor ons hét ideale adres (voor wat we nu weten). Gaan daar dus zeker een keer kijken! Verder werk ik 3 dagen (nu nog 4, maar uren blijven 24) en manlief 36 over 4 dagen. Hij wil dan waarschijnlijk ouderschapsverlof opnemen en ook 3 dagen gaan werken. Blijven 2 dagen opvang over. Lijkt mij wel relaxed! We houden dan samen ook van vrijdag t/m zondag samen vrij. Heerlijk!!!
@Darmkrampen, hier ook hoor! En flinke steken erbij. Maak me er zelf geen zorgen over.
@Kwaaltjes/bevestigingen, hier weinig te melden. Dát vind ik dan wel weer verontrustend. Nog een week en 1 dag wachten voor de volgende echo. Pff!
@de rest? Geen idee meer wat geschreven is. Haha.
Jaq schreef:Hoi allemaal! Ik ben hier verzeild geraakt via Google. Ik ben Jaq, 38 jaar en nog net in februari uitgerekend: de 28e. Voor mij en mijn man is het ons eerste kindje dus we zoeken veel op internet wanneer we naar verloskundige moeten, wat wandelwagens tegenwoordig allemaal kunnen.. etc etc.
We hadden gedacht dat het gezien mijn leeftijd wel even kon duren maar poging 3 was al raak, we zijn nog een beetje in shock dus.
Aanstaande woensdag gaan we voor het eerst naar de verloskundige, dus dat is wel spannend. Ontzettend leuk dat deze discussie er is! Ik lees al een weekje mee, het leek me netjes om me even voor te stellen 😊 Bij deze!
Faithe schreef:Welkom Jaq hoever ben je nu?
Susanna schreef:Naam………..….....Leeftijd……....Uitgerekend. .......Hoeveelste
Mrij...........................24...............1 februari 2012.........1ste
Faithe.......................24...............1 februari 2012..........1ste
Zonnebloempje...........27...............4 februari 2012.........1ste
Schorpioentje87..........23...............4 februari 2012..........2de
Vaddie......................28................4 februari 2012.........1ste
Myrna.......................22................4 februari 2012.........1ste
Aswas1983................27................4 februari 2012.........1ste
Miepie......................34................5 februari 2012..........1ste
Kimster.....................31................5 februari 2012..........1ste
Sunshine8.................26.................2 februari 2012.........1ste
Maantje....................21.................7 februari 2012.........1ste
Juup.........................32.................8 februari 2012.........3de
Susanna....................30.................8 februari 2012.........2de
Daan........................29.................9 februari 2012..........2de
Suzzie.....................28.................11 februari 2012..... ...1ste
Kuin........................24.................18 februari 2012.........1ste
Bernadet..................27..................22 februari 2012.........1ste
MeLu.......................24..................26 februari 2012.........2de
Sylverstertje............30..................26 februari 2012.........2de
Jaq........................38..................28 februari 2012.........1de
In onze gedachten:
Liminous' wondertje
Priscillaqs' wondertje
Afspraken:
Juli
11 juli Bernadet 1ste echo bij de gyn
12 juli Vaddie 2de echo
13 juli Zonnebloempje termijnecho
13 juli Jaq Intake VK (zonder echo)
14 juli Sylverster intake Gyn
15 juli Aswas1983 VK echo + termijnbepaling (+suikerwaarde)
15 juli Sunshine8 3e Echo + Gyn
18 juli Melu Intake VK (zit meestal echo bij)
18 juli Bernadet intake vk
20 juli Kuin Echo
20 juli Maantje 3e echo(termijnbepaling)
20 juli Faithe echo vk
22 juli Vaddie 2de x vk
22 juli Suzzie 2de echo
22 juli Mrij 2de echo + intake vk
25 juli Schorpioentje 2de apsraak + echo vk
27 juli Faithe nekplooimeting gyn
27 juli Maantje intake Verloskundige
29 juli Suzzie 2de afspraak vk
Augustus
3 augustus Daan termijnecho
5 augustus Susanna 2e keer vk
15 augustus eerste controle
24 augustus Faithe echo + uitslagen bloed en meting gyn
29 augustus Daan controle vk
September
21 september Faithe 20 weken echo gyn
Schorpioentje87 schreef:Ow meiden, hoop dat het met jullie allen goed gaat! Las dat Faithe hetzelfde kamertje heeft uitgezocht als wat wij al hebben:) Leuk!!! Goede keuze hoor:mrgreen: hihi
maantje schreef:@ Faithe: Goede keus! Mooie kamer!! Kamer Daan en kamer Nick waren niet mooi! Die hele winkel was niet echt mooi. De uitstraling, personeel, etc ik vond het allemaal niks.. Personeel zat tijdens verkoop gesprekken gewoon met 1 bil op een ledikantje etc, niet echt hoe het hoort vind ik!!
Ik denk dat wij uiteindelijk de mutsy slider kinderwagen nemen. Die is erg klein in te klappen en pas daardoor waarschijnlijk makkelijk in de achterbak van onze Citroen C1.
xx
Lunanoa schreef:Zie jullie toevallig over kinderwagens praten.
Af te raden: Maxi cosi mura. Rijdt superzwaar, moet je echt met twee krachtige armen besturen.
Quinny Buzz is goed te besturen opzich, maar na een tijd ging bij mij het voorwiel halen. Daarnaast vond ik hem heel onstabiel/wankel. Voordeel dat hij makkelijk is in te klappen is en compact is bij inklappen.
Mutsy is ook ERG goed!
Joolz ERG goed
en heb zelf nu de Bugaboo cameleon & die is ECHT geweldig. Dat ding rijdt heerlijk, kan 'm met een pink besturen, kan in allerlei standen etc. Dit kan ook bij de Joolz..... Ook zwaarrr aan te raden.
En nu ga ik weer weg hier hahahaha.
Lunanoa schreef:Ik zag net de link 😃 Ook fijn zeg! Ken ze helemaal niet :D