juupOud lidBerichten: 1.172Lid sinds: 26 april 2010
Heb ook mijn oude positiebroek uit de kast gevist! Wat een verademing! Haha!
Aswas1983 schreef:@Mrij, is prima hoor. Goed advies is altijd welkom. Ik heb deze bh's ook maar als tussenpoos gekocht. Voor nu zaten mijn eigen niet meer zo lekker, met name in de omtrek, niet zozeer de cup. Zodra ik écht zwangerschapsondergoed nodig heb ga daar wel in investeren. Het blijft hopelijk ook niet bij 1 kleintje, dus dan komt het altijd nog een keer van pas.
Vandaag zijn we naar de Babypark in Veldhoven geweest. Ik had me er iets meer bij voorgesteld, groter. Maar goed, wel leuk allerlei dingen kunnen bekijken. Nog niks gekocht, wat ik heel knap vond! Manlief heeft me wel verbaasd. Hij zag een ronde box staan voor 170,-. Vond hij niet duur. Dat er nog zeker 2 boxkleden à 55,- bij moesten viel toch ook wel mee? Dat we al een box thuis hebben staan met 4 kleden erbij, dat deed er niet toe. Hij wil veel meer geld uitgeven dan ik had verwacht.
Nu moet ik hem afremmen, ipv andersom. Haha! Ach, ik knijp mij in mijn handen met zo'n fijne man!
Mrij schreef:Even over het ondergoed, ik zou voor bh's toch echt wel naar een wat betere lingerie zaak gaan, een goede meegroei bh is heel belangrijk heb ik mij laten vertellen, vooral als je net als ik een wat grotere cup maat hebt... natuurlijk moeten jullie het zelf weten, maar denk deel het even mee;)
vaddie schreef:Helaas wel. En ik hou helemaal niet van shoppen. Vind het ook eigenlijk zo zonde van mijn geld. Al dat ondergoed en die kleding. Je hebt maar zo'n korte tijd aan.
Aswas1983 schreef:@Tweedehands: ligt bij ons heel simpel. Op veiligheid of goede ontwikkeling (schoentjes en dat soort zaken) wil ik gewoon niet op besparen. Dat moet gewoon goed zijn. Voor de rest heb ik geen moeite met 2e-hands. Kleertjes, kamertje, wagen ed hoeft van mij niet nieuw te zijn. Gisteren hebben we wel besloten dat het onderstel van de kinderwagen een nieuw wordt. Ik heb een mutsy urban 4-rider in het bruin (oud model) staan, die kon ik zo goed als gratis ophalen. Ben helemaal weg van de kleur, maar het onderstel is een beetje gammel. Kan nog wel, maar die willen we liever nieuw ivm veiligheid. Gister al nagevraagd of dat überhaupt kan, en ja dus.
Ik vind een aantal zaken gewoon belachelijk duur! Een omslagdoek van het merk Li*f! voor 69,95. Nou sorry hoor, dan kan 'ie nog zo mooi zijn, maar die wordt dus echt niet door ons gekocht. Dan wordt het maar een simpele van de H*ma ofzo. Je gebruikt het spul maar redelijk kort, en ook al komen er hopelijk nog meer kindjes, ik vind dat gewoon zonde geld. Maar dat is natuurlijk wel voor iedereen persoonlijk.
Afgelopen week was ik bij een vriendin. Zij hebben op late leeftijd de eerste gekregen, en hadden dus het geluk van iedereen spullen aangeboden te krijgen. Hebben dan ook vrij weinig zelf gekocht. Ze zei dat ze eens uitgerekend hadden wat ze kwijt waren geweest als ze alles nieuw hadden gekocht en nu. Een verschil van zo'n €2000,-. Nou, dat kun je dan mooi opzij zetten voor de studie denk ik dan!
Aswas1983 schreef:@Faithe, gecondoleerd. Wat sterk van je dat je toch gewoon wilt gaan werken.
@Sylvestertje, heb je geen enkele meegroei-bh gekocht? Ik heb geen idee wat handig is of niet. Ik wil wel BV gaan geven als dat gaat lukken. Kun je zonder meegroei, als je gewoon BV-bh's koopt? En hoe zit het qua cupmaat en omtrek? Kun je een beetje vooraf inschatten/voorspellen wat je nodig gaat hebben, of is dit bij iedereen anders? (Jaja, ik ben nog echt een groentje op dit gebied) Heb geen zin om dadelijk veel geld te hebben uitgegeven om er vervolgens na een aantal weken achter te komen dat ik weer nieuwe moet aanschaffen.
@Shoppen, hier meld zich nog een die er voor zichzelf niet zoveel aan vind. Ik vind dat geleur met die tassen altijd zo vervelend, veel te warme pashokjes en dan gefrustreerd omdat ze het nét niet in jouw maat hebben. Pff! Nee, ik shop liever online! Voor nu wel op MP aan het kijken naar positiekleding. Heb gisteren twee rokken binnengekregen die heerlijk zitten! Lang leve de Miss Etam, met z'n "ik-pas-altijd-als-je-maar-dezelfde-maat-aanhoudt-maten". Hahaha!
maantje schreef:Owja @ Aswas: Vet mooie foto!!
MeLu schreef:@ Faithe; Gecondoleerd Meid 😞 Veel sterkte aankomende tijd! Ik lees dat je een aquarium heb.. Wat leuk! Wij hebben er 1 van 2 meter :)
maantje schreef:@ Faithe: Gecondoleerd!! Wat naar zeg!
@2e hands: Ik ben ook niet zo van het 2e hands. Een babykamer of box kan nog wel, maar boxkleden, matrasjes, kinderwagens dat vind ik niet echt hygienisch, spuug, kwijl, etc. an andere baby's Bah! Een autostoeltje zou ik NOOIT 2e hands gebruiken, ook niet van familie/vrienden. Als een autostoeltje 1 keer is gevallen is hij al niet meer veilig!! Dat is net als met een scooterhelm. Ik zou daar dus echt NOOIT op besparen. Wat je met de info doet, moet ieder voor zich weten, maar ik raad een ieder aan om een stoeltje in de winkel te kopen. Sommige merken hebben al stoeltjes van 60 euro!
xx
MeLu schreef:Ooh ja.. Ze zag 2 vruchtzakjes, maar de ander was leeg.. waarschijnlijk in het prille begin een 2ling geweest..
Deze foto kun je t zien.
[ATTACH=CONFIG]3936[/ATTACH]
vaddie schreef: Dram toch mijn eigen zin door mocht het nodig zijn.