Daan schreef:Zal zo'n kiddy board wel lekker zitten voor langere stukken. Ik ben van plan om met de 2 kids naar de winkel te gaan voor boodschappen, ben je zo een uur verder of als je bijvoorbeeld een dag naar een dierentuin gaat. Ik heb zelf zo'n idee dat het voor een 2 jarige of ouder prima is, maar een kind van 1,5 wil toch nog best wel wat zitten.
Ik ga straks naar de babydump, kijken naar een babykamer, die ik op internet zag en daar erg mooi vond en ff kijken voor van die duowagens.
Wij hebben er ook een buggy bij. Voor de langere stukken is het zeker handiger als ze beide kunnen zitten. Bijvoorbeeld als je een dagje gaat shoppen of naar de dierentuin gaat. Zulke dingen doe ik toch niet alleen dus dan kunnen we mooi beide achter een wagen lopen! En met boodschappen. Tja als ik echt veel boodschappen nodig heb is dat zowieso niet te doen met een wandelwagen. Dus of ik er dan 1 of 2 bij me heb dat maakt voor mij geen verschil meer. Als ik maar een paar dingetjes nodig heb dan moet het denk ik wel lukken dat ons muppie van dan ruim 1,5 op de kidsit zit. En als ik meer moet hebben dan ga ik wel als vrienlief thuis is. Kan hij bij de ukkies blijven en kan ik op mijn gemakje alles halen:)
Krikra en Melu: Super echo's!! Lekker van genieten!! Yoehoeeeee
Vaddie: Dikke knuffel. Ik heb me een paar weken geleden ook een heel weekend echt depri gevoeld. Kon ook niet uitleggen waarom maar zag alles alleen maar negatief. Terwijl ik heus wel weet dat we het super hebben en niet mogen klagen. Maar toch!! Bij mij was het na een weekend gelukkig weer klaar, en tot nu toe ook geen last meer van gehad. Hopelijk blijft het jou ook snel bespaard want leukis anders..