MrijOud lidBerichten: 4.371Lid sinds: 28 mei 2009
Och meid toch, wat erg voor jullie! Wie weet is je ei later geweest, dat was bij mij ook zo, anders was ik al 7 weken zwanger geweest!!
Liminous schreef:Ohhh Faithe, wat moet dit killing voor jou zijn zeg!!! Hoop zo voor je dat je te vroeg een echo hebt gehad en dat er volgende week een mooi kloppend hartje te zien is!!!
Heb net mn laatste KV test gedaan en wil m toch ff met jullie delen ;)
Liminous schreef:Faithe, wat was de eerste dag (datum) van je laatste menstruatie?
Mrij schreef:Hebben jullie ook steeds zulke steken in je buik bij het opstaan en als je hoest of niest?
Liminous schreef:Owja, en heb me net tóch aangemeld voor MvM! :)
Mrij schreef:Hebben jullie ook steeds zulke steken in je buik bij het opstaan en als je hoest of niest?
Liminous schreef:Faithe, ik heb ook ff voor je gerekent.. 28 April begon je ongi.. In elk geval tot 15 Mei geen eisprong gehad.. Als ik je eisprong dan op zn vroegst op 16 Mei zet, zou je nu 5 weken en 5 dagen zwanger zijn.. Maar iedere dag later je eisprong, is dus steeds een dag korter dat je zwanger bent..
Oftewel, ik ben ook heel erg hoopvol!!! Volgende week zal er vast iets te zien zijn :D
Faithe schreef:Ja schorpioentje het gaat helemaal goed komen met ons!
Jij vloeit niet meer!
Ik ben gewoon anderhalve week terug geplaats!
Dus we zijn weer gelukkig
Lunanoa schreef:Dat is bandenpijn! Staan de spieren op spanning door het snelle groeien van de baarmoeder 😉
Oeh, een twin on the way? :p
Lunanoa schreef:Dat is bandenpijn! Staan de spieren op spanning door het snelle groeien van de baarmoeder 😉
Oeh, een twin on the way? :p
suzzie schreef:goede morgen meiden,
hebben wij weer: ik voel me nu met de medicatie van de huisarts goed. (ben 's avonds ook een dikke buik maar dat is logisch gezien de problemen die ik met mijn darmen heb gehad)
maar we hebben wel 1 probleem. Ik heb inmiddels 2 gevallen gehoord van onze kater.
1x is iemand met een hond een ommetje gelopen gezien de kater drijgend voor onze deur zat.
De andere keer heeft hij daadwerkelijk een hond en baasje aangevallen.
Wij wonen op een flat en als de kat voor de lift zit kan je moeilijk verwachten dat mensen om gaan lopen.
De dierenarts gebeld en de kater beschremt mij nu ik zwanger ben. Heel lief maar geen doen.
Dus grote kans dat we voor de kater een ander huisje moeten gaan zoeken.
Wel super vervelend. Kijken het nog even aan, maar ben bang dat het niet anders is.
Dierenarts geeft aan dat de kans groot is dat als de kleine er is hij deze gaat beschermen.
Idiote lieve kater toch
suzzie schreef:@ faithe, hij is al geholpen.
en weg doen wil ik liever ook niet.
maar de stress die het opleverd als hij anderen aanvalt is ook niet goed.
Ga zo nog even zijn vorige baasje bellen. Is wel het uiterlijke maar ja, ik moet er wel rekening mee houden.