Ik krijg dit te zien:
LiminousOud lidBerichten: 3.818Lid sinds: 19 oktober 2009
Liminous schreef:Hee meis!
Ook welkom hier 😃 Wie had dat nog gedacht dat we bij elkaar in het uitgerekent topic zouden zitten ;)
loesje80 schreef:*********** Breek weer even in ****************
Want wat lees ik nu voor bijzonder nieuws, niet alleen limi is zwanger, maar ook priscillaq. Meid wat heb jij er ook lang op moeten wachten zo. Want bijzonder! Geniet er van!!!
De andere dames natuurlijk ook gefeliciteerd 😊
*********** Breek weer uit *******************
maantje schreef:@ Limi, Andersom ook niet, vind ik ook niet erg hoor:) Komt misschien met de tijd wel!
@ Faithe: kleed? Is dat limburgs voor.... ?
Echt grappig met die hyve, als je een naam leest op dit forum en de berichten ziet van een bepaald persoon maak je een voorstelling van wat voor persoon dat is en hoe diegene eruit zijn. Bij Faithe dacht ik aan een getinte dame hihi, maar niks is minder waar haha
Liminous schreef:Goh, je zal morgen maar alweer 6 weken zwanger zijn!
Tijd gaat aan de ene kant heel snel en aan de andere kant veels te traag :D
priscillaq schreef:
maantje schreef:Hihi die Faithe, ik zou ook nog wel willen genieten van de zwangerschap:)
Ik dacht al dat je jurk bedoelde. Dankje wel!!
Hihi ja stom he ik dacht het echt bruintje:p!!!
adniL schreef:hoi hoi hier een februari 2011 mama..
wat gaat de tijd toch snel!
En de bevalling moet je niet tegenop zien die moet je vooral over je heen laten komen.. En vooral niet bang zijn!
maar eerst maar genieten van al het moois dat de zwangerschap en de echo;s met zich meebrengen! Geniet ervan nu gaat het heel langzaam en straks heb je de 20 weken echo en zit je al op de helft!
priscillaq schreef:faithe
mijn datum
ja vin ik een mooie datum ik zat te kijken en dacht als ik 21-02 omdraai krijg ik 2102=2012 t jaar hihihi
heb jij ook iets met mijn datum??????
maantje schreef:Dus Faithe wil graag een keizersnee? :P
priscillaq schreef:Ik ga t weekend op vakantie een weekend met schoonouders ojee hihihi
Ze mogen nog niks weten wil eerst de 1ste echo afwachten hihi
Hoop dat ik niet te veel kwaaltjes krijg t weekend hihihi
Vriend lief zegt nu al als je hormonen beginnen spelen dan ga ik overwerken hihihi
Gr.
Liminous schreef:Ladies ff gauw een berichtje vanaf m'n foon...
Heb sinds een uurtje zulke erge krampen in m'n buik, onderrug dr ik vrees dat t niet helemaal goed gaat.. Moet nog tot 4 uur naar school maar weet niet of ik dat ga redden.. :(
Aswas1983 schreef:Even een egopost! YESYESYES!!! Een kloppend hartje gezien. Ik vond het zó spannend, en de ontlading was dan ook groots. Haha. Ben zo blij nu!!! Heb zelf helemaal niks gezien van onze garnaal, omdat ik mijn bril in de auto had laten liggen. Maar manlief en de verloskundige zagen allebei een kloppend hartje. Mag volgende week bij de intake ook gewoon nog een echo. Super!!!
maantje schreef:Miepie bedoelt aswas volgens mij!!
Ik heb vanochtend een echo gehad, alleen een vruchtzakje en een dooierzakje, nog geen embryo en dus ook nog geen kloppend hartje, hopenlijk woensdag 29 juni. Dan mogen we weer!! Spannend! We zullen nu tussen 5 en 6 weken zijn..
xx
maantje schreef:@ Faithe: Zijn dat niet puur je darmen die opgezet zijn?
xx
maantje schreef:Ik heb trouwens voor manlief het boek: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. van kluun gekocht:d
Faithe schreef:Ik ben pissed! Maar echt helemaal over de rooie!
Schijnbaar is dr iemand hier op het forum wat ons kent!
En zo mega laf is om dat niet te zeggen!
Maar wel bekend te maken dat wij zwanger zijn!
Hoe mega zielig ben je dan???
Nou voor jou die zo mega laf is! Bedankt durf je je zelf ook bekend te maken?
Dat zou wel zo netjes zijn!
Ow en troost je morgen laten wij het de hele wereld weten dus zorg maar dat je snel bent anders zijn we je nog voor!
Sunshine hoe gaat hety nu met je?