Hey hey,
Ik leef nog hoor…. Alleen iedere keer lees ik ff snel mee maar ik heb zo weinig tijd om bij te lezen en te reageren!
@yente, balen dat het met zo groente zo moeilijk gaat. Wij hebben een paar hapjes (drie theelepeltjes) appelmoest er doorheen gemixt en dat ging heel goed. WE zijn het per ongeluk een paar keer vergeten en toen at hij het ook gewoon goed. Grappig dat ze zo aan het achteruit schuiven is! Mick heeft ook wel eens dagen dat hij niet alleen kan spelen, vermoeiend is dat! Gelukkig is dat maar sporadisch, misschien heeft ze wel n sprongetje?
@korel, wauw wat groeit Ruben goed! Tja dat van die broeken herken ik, vervelend is dat. Alleen broeken die je kunt verstellen passen Mick J Haha leuk he als ze zo aan het experimenteren zijn met hun stem en steeds nieuwe geluiden maken.
@bati, bij jou dus ook een meisje die weet wat ze wil 😉 Lijkt me wel goed als je een vast ritme aanhoud wat betreft eten. Als je het steeds anders doet omdat je re zelf niet altijd bent dan went ze er ook moeilijk aan denk ik. Snap precies wat je bedoeld hoor want ik vind het ook erg moeilijk om dingen uit handen te geven. Het liefste doe ik alles zelf, als mn man het doet vind ik het nog wel ok maar heb er echt moeite mee als ik veel dingen door opas/omas moet laten doen. Terwijl ik zeker weet dat ze het allemaal heel lief en goed doen hoor! Wat leuk dat Demi zo aan het babbelen is!
@ikke, jeej wat hebben jullie toch weer veel meegemaakt bij Lynthe! Jeej wat is dat spul duur zeg, maar ja heb je iig nog een keer profijt van die achterlijk dure zorgverzekering!
@puk, haha die Fynn is goed aan het uitproberen 😉 En wat gaat jou kleine man hard met zn tandjes. Hier nog steeds maar 1 mini tandje J Zo spannend dat jullie al bijna voor een brusje gaan.
@sam, wat fijn dat het afbouwen goed gaat. En wat eet Tom goed groente en fruit, super! Met brood maak ik gewoon kleine stukjes. Mick heeft er geen moeite mee dan verder, ook al heeft hij maar 1 mini tandje J Tip is mss om het aan de zijkant in zijn mondje te doen, dan weet je zeker dat hij er min n keer op kauwt!
@cruesli, wat een schattige foto van Tijn en zn tandjes! Geweldig filmje van dat kruipen! Haha ja dat boos worden als iets niet lukt en dat pittige erin klinkt me hier bekend in de armen 😉 Aaah sneu is dat dan als ze zon verdriet hebben! Mss toch van de tandjes?
@lin86, leuk dat je ook mee komt kletsen! Ik ben op 8 mei bevallen van Mick, precies op de uitgerekende datum! Mick was 3150 gr en 51 cm lang. En het is nog steeds een klein ventje J Wij willen voor een brusje gaan rond Mick’s eerste verjaardag. Mick kruipt nog niet, ondanks verwoede pogingen haha. Wat een mooie naam heeft jullie kleine man! Mick ‘praat’ trouwens ook met periode, dan ineens super veel en dan ineens weer een tijdje heel weinig, maar dan is hij bezig om een nieuwe vaardigheid onder te knie te krijgen en dan begint hij weer te kletsen.
@jojo, wat balen dat allebei de kids ziek zijn/waren! Poe ja namen voor je bedrijf zijn lastig, ik weet er alles van 😉 pff das zeker balen van je man zeg!
Wat sneu zeg al die verkouden kindjes hier L en lin en korel ook nog van die zieke mannetje, hopelijk zijn ze snel opgeknapt! Lijkt me echt moeilijk om je kleine man zo te zien.
Hier gaat alles super, Mick doet het gewoon goed. Hij groeit lekker, ontwikkeld zich goed en is een heerlijk vrolijk ventje. We genieten zo van hem.
Ons midweekje weg was super leuk! Heerlijk genoten van mn kleine man. Het zwemmen vond hij weer geweldig. En we hadden nog een verrassing, want er kwamen twee pieten op bezoek met cadeautjes op de 5[SUP]e[/SUP]! Had mn moeder geregeld, zo leuk. Mick vond het prachtig en hij is super verwend, zat echt als een trotse pauw tussen zijn cadeaus haha.
Vaste voeding gaat hier goed. Mick krijgt nog steeds volledig bv maar ik denk nu dat ik als hij 8 mnd is de laatste voeding door kv ga vervangen. Want nu moet ik iedere dag kolven omdat hij een papfles krijgt. Dus is dat voor mij de 1[SUP]e[/SUP] keus om te gaan vervangen. Aan de ene kant fijn maar ook wel weer even slikken, ik vind het nog steeds genieten om bv te geven en ben ook zo blij dat ik het al zo lang kan geven! Groente eet hij nu goed. Ze adviseren om het tussen 2 voedingen in te doen maar Mick heeft er dan gewoon geen zin in dus hij krijgt het nu rond de tijd dat hij eigenlijk zn volgende voeding zou krijgen en nu gaat het erg goed. Daarna drinkt hij ook nog goed bv dus ik vin dhet prima zo. Fruit laadt hij echt naar binnen, niet normaal. Brood vind hij ook erg lekker! Hij krijgt gewoon n (halve) bruine boterham met korstjes. Al verdwijnen de korstjes regelmatig in de bek van onze hond ipv bij Mick haha.
We proberen n beetje te oefenen met drinken uit een beker tijdens de boterham. We hebben zo’n oefenbekertje van Difrax. Mick vind het reuze intressant maar vind het vooral leuk om met zn tandje erlangs te gaan, het principe van eruit drinken heeft hij nog niet door.
Mick zit nu echt goed, hij kan ook lekker spelen terwijl hij zit. Kruipen probeert hij maar ondanks verwoede pogingen is het nog niet gelukt. Hij kan zichzelf dan erg druk maken maar dit is ook wel weer snel over want hij rolt en dolt zich gewoon verder totdat hij is waar hij wil :D. Verder babbelt hij de oren van je hoofd af, zo grappig. Vooral papappapa is favoriet, maar het lijkt wel alsof hij iedere dag nieuwe klanken heeft ontdekt! Vandaag stak hij voor het eerst heel bewust zijn armpjes naar me uit, zo lief! Ik smolt er helemaal van. Hij reageert trouwens nog niet echt op zijn naam, of mss alleen wanneer hij zin heeft….
Onze kerst was erg leuk, bij alle opa’s en oma’s geweest. Met oud en nieuw is mijn moeder bij ons thuis. Ben erg benieuwd hoe dat met Mick gaat met al die knallen! Morgen gaan we bij mn vader met het hele gezin eten. Met 1 jan moet ik werken.
Verder erg druk hier. Ik was helemaal klaar met mn werk en ik heb mn contract ook opgezegd per 31 januari. Ik ga nu iets voor mezelf beginnen, een soort baby lessen (
www.babysensory.nl) ik heb er erg veel zin in! Maar dit kost natuurlijk ook veel tijd! Nou ik probeer het nu weer n beetje bij te houden hoor!