Zo meiden, ik meld me ook weer even, het is hier inderdaad erg stil!
@jojo: kindjes weer helemaal beter? En je bedrijfje loopt goed? Leuke kleertjes verkoop je hoor!
@Yente: wat goed dat Bente gekropen heeft, lijkt me toch makkelijker dan tijgeren, maar volgens Bente dus niet 😉 Tijn kan inderdaad al zelf zitten, hij kan al heel lang heel goed los zitten (vanaf ca. 5 maanden oud), maar zelf gaan zitten doet hij ook nog maar sinds een maand ongeveer.
Wat fijn dat het goed gaat op de gewone voeding!
Fijn dat je een baan hebt! Gaat Bente naar het kdv of heb je iets anders qua oppas?
@ikke: wat knap van je oudste meisje dat ze naar de wc gaat! En Lynthe aan het lopen, al los of nog vast? Ben wel heel benieuwd naar jouw fotoshoot foto's!
Kan me voorstellen dat het stoppen met de bv even moeilijk was, hopelijk is je productie snel gestopt.
Wat knap dat Lynthe geen kik gegeven heeft bij de prikjes!
@Bati: Demi doet het eigenlijk dus hartstikke goed lees ik zo, fijn he! Kan ze inmiddels al kruipen? Ik moet ook nog niet aan een tweede denken hoor, lekker eerst genieten van Tijn!
@Korel: Wat een gave foto's van de fotoshoot, knappe vent is Ruben hoor! En lekker uitgeslapen lees ik, houdt hij dat een beetje vol, dat uitslapen?
@Lin: Mooi dat jullie een fijne vakantie gehad hebben en dat Kayne het goed gedaan heeft in het vliegtuig. En voor het eerst gekropen en een tand en staan, wauw, gaat hard ineens!
@Puk: over 8 dagen kan je evt. testen zie ik, spannend hoor! Vind je het nu meer of minder spannend dan toen jullie bezig waren voor Fynn?
Nou hier gaat het allemaal super. Laatste keer wegen en meten (met ruim 9 maanden) was Tijn al 9.3kg en 76cm! Grote vent 😃 Hij eet ook als een bouwvakker, vind álles lekker, groente, fruit, brood. Alleen drinken doet hij niet zo heel best. Melk wel, maar verder alleen een beetje thee. Water of diksap of roosvicee moet hij niets van hebben. Ben benieuwd hoe dat komende zomer gaat, dan moet hij wel genoeg drinken als het buiten warmer is. Maar ja, zien we dan wel weer.
Sinds een week of 2 loopt Tijn inmiddels ook al helemaal los! Hij was al een hele tijd aan het oefenen met los staan en af en toe een los stapje (wat resulteerde in inmiddels 3 prachtige blauwe plekken op zn hoofdje, zo sneu!) en ineens liep hij op zn gemakje zo hoppakee de hele kamer door! Uit zichzelf en helemaal los! Elke 3-4 stappen ging hij even stilstaan, evenwicht zoeken en hop daar ging hij weer verder, knappe vent!
Ook is hij nog steeds super lief en vrolijk, kan zichzelf prima vermaken met spelen en lacht continue. Hij voert heel solidair zn soepstengels aan ons konijn voor een deel, haha en verder tja.. we genieten volop!