Zoww wat zijn jullie ineens weer actief..
Sparkje, tja zeg het maar, blijft gissen he, gelukkig was ze vandaag weer redelijk goed te pas, ze was in elk geval weer haar vrolijke (ondeugende;)) zelf, alleen eet ze nog niks, dus maar wat scheppen rijstebloem bij in de melkfles gedaan zodat ze nog iets binnen krijgt... Hopelijk morgen ook weer goed eten.
En Mick nu pas uit de maxicosi, dat heeft ie lang volgehouden zeg;) En wat leuk dat ie wat stapjes los begint te lopen, kun je er straks mooi achteraan vangen, maar is wel erg makkelijk hoor als ze zelf lopen vooral tijdens je zwangerschap;)
Simoon, wat grappig dat ze al een beetje opruimt, nu nog zorgen dat ze dat blijft doen haha;)
Lin, kun je dan tussen de middag nog wat slaap pakken als hij slaapt of valt dat ook nog tegen? Die BMR schijnt de vervelendste prik te zijn, maar elk kind reageert weer anders, mijn oudste heeft van geen enkel prikje last gehad ook niet van die BMR (gelukkig) En L heeft hem vorige week donderdag gehad en was gister ziek (vooral overgeven en op schoot slapen) maar of dat door die prik kwam? dat 'hoort' eigenlijk pas de 10e dag geloof ik? Dus zal me er niet te druk om maken hoor.
Ohh ballorig is leuk! Zijn wij laatst ook een keer geweest, ze hebben zich prima vermaakt dus zeker voor herhaling vatbaar. En van mij mag de zon ook wel een keer weer komen (en blijven!) hoor:)
Cruesli, hoop ook voor je dat die periode snel over is, hier gaat het sinds 2 weken weer beter, L heeft ook een tijd gehad dat als ik weg ging het huilen huilen huilen was, ook idd als ze bij papa bleef:S Maar is gelukkig weer over, bracht haar 2 weken geleden naar de kdv (daar was het heel erg trouwens) en ze ging ineens gewoon spelen, keek niet meer op of om naar me, terwijl ze een paar dagen daarvoor nog moord en brand schreeuwde toen ik haar neer zette... Nouja was allang blij natuurlijk, vond er ook niks aan, ging met zo'n rotgevoel weg:(
Bati, dankje, gaat gelukkig weer aardig goed:) En wat fijn dat D helemaal geen last heeft gehad van de prik, en wat een bikkel zeg:) L huilt gelukkig ook amper bij de prikjes, is vaak zo weer over (alleen die van de bmr bloede aardig na en toen de arts er een pleister op wou plakken werd ze wel even boos haha).
En jij moet dus ook nog even geduld hebben met je vakantie, wij gaan ook pas eind augustus maar zeg zelf gewoon als de rest het allemaal achter de rug heeft hebben wij het nog lekker te goed;)
Puk, wat lekker dat Fynn zo goed zelf kan spelen. L kan dat ook wel best een tijdje, maar vooral als haar grote zus niet in de buurt is, want die vinden hetzelfde speelgoed natuurlijk leuk (:S) Dus dan komt er al snel ruzie... (gelukkig spelen ze ook heel vaak wel lief samen hoor) Afgelopen dinsdag was I naar het kdv en L was dus alleen bij mij thuis, ze heeft heerlijk lang zelf gespeeld:D
Oh en patat en pizza gaan er hier ook prima in hoor, maar aardappels, vlees en groente gelukkig net zo makkelijk (tenminste bij L...) I is helaas een ander verhaal:( Daar krijg ik bijna niks in, wordt er echt hopeloos van...
L was trouwens 9800 gram en 78cm vorige week, dus ze is echt behoorlijk goed bijgetrokken na zo'n lange tijd bijna ondergewicht te hebben gehad.
Ze loopt nu al echt heel stevig en rent ook al regelmatig vooral achter haar zus aan;) of als haar zus buiten gaat spelen dan weet ze niet hoe snel ze erachter aan moet, heb haar al regelmatig voor van de straat afgeplukt:S (we wonen aan een weggetje waar alleen aanwonenden rijden dus rijdt bijna nooit iemand en altijd heel rustig dus dat scheelt wel maar goed) We hebben een veldje voor het huis waar ze leuk kunnen spelen en dat vind zij dus ook geweldig maarja de speeltoestellen zijn niet heel geschikt voor de hele kleintjes;) (en helemaal niet als er nog wat groteren spelen natuurlijk).
Ze zegt trouwens ook dah (dag) en dan zwaait ze er zo schattig bij met dat kleine handje:D En als ik zeg krijgt mama een kusje? dan gaat dat mondje open en drukt ze die tegen de mijne (lekker met veel kwijl haha) Dit doet ze al een tijdje trouwens maar deed ze alleen bij mij en sinds vandaag krijgt ook papa en opa en oma zo'n lekkere kwijl kus hihi.
Oh en mijn broertje heeft haar high five geleerd dus nou doet mijn oudste dat steeds met haar, wel grappig gezicht haha.
Traplopen (of eigenlijk klauteren) kan ze al even maar eraf komen durfde ze nooit, dat gaat nu steeds beter, ook heeft ze eindelijk door dat ze eerst met haar voetjes en niet met haar hoofd van de bank en de stoel enzo afmoet;) Wel erg handig trouwens haha.