@Ikke: Succes met de operatie!
Zelf een koemelkvrij dieet volgen lijkt me lastig. Wij zaten al op flesvoeding met Bente, dus kon zo over.
Wel ontzettend knap dat je nog bv geeft!!
@Puk: Als ik dat zo lees van Fynn komen bij mij ook ineens alle nare herinneringen boven. Het voelde voor mij ook altijd zo verkeerd om Bente te laten huilen. Ik doe het nu ook niet meer zomaar.
@Korel: Fijn dat Ruben zo goed groenten eet. Hier is groenten en fruit nog steeds vaak een gevecht. En al in maat 68 joh! Ik begin nu pas kleren maat 68 te kopen en die zijn echt nog te groot J. Ach ja, fijn meisje zullen we maar zeggen. Ben wel benieuwd overigens wat ze weegt. Volgende week cb.
@Puk: Die poepluiers kunnen wijzen op tandjes. Bente is hier ook alweer een paar dagen huilerig en jengelig. Erg raar.
Hier: We zijn de voeding langzaam aan het mengen met standaard voeding en tot nu toe lijkt het goed te gaan (afkloppen). Al is ze de laatste paar dagen wel erg uit haar hum. Maar dat kan volgens mij niet aan de koemelk liggen, want dan had ik een heftigere reactie moeten zien. (Maar toch twijfel ik altijd meteen).
Bente rolt zo ongeveer iedere minuut naar haar buik. Dan kijkt ze even rond en begint vervolgens te huilen. Dus maar weer terugdraaien. Ben de hele dag aan het draaien… Soms lukt het haar zelf, maar vaak is het brullen. Verder dus een beetje huilerig en krampjes. Hoop echt dat het van de tandjes is.
Hier ook nog wat ruzie met het schema. Omdat Bente vaak ’s nachts loopt te spoken (vannacht om 03.30, 04.15, 05.30, 06.30 en 07.30 wakker) is ze ’s ochtends snel moe. En dat terwijl ik de fles geef, dan even wil wachten en dan nog fruit voor ze naar bed gaat. Hoe doen jullie dit?
En ’s avonds heb ik altijd ruzie met het tijdstip vd groenten. Aan het eind vd middag is Bente altijd goed wakker dus wil ik erop uit. Maar ben dus bijna altijd te laat terug. Maar ja, er is ook bijna geen tijd om de deur uit te gaan met al die eetmomenten!
- Zo, en nu zeurmodus uit -