Hallo Allemaal,
Wat een hoop om weer bij te lezen zeg. Ik heb ook al veel naar babykamers gekeken en had op deze site wel wat leuks gezien en ook niet te duur.
http://www.kadocus.nl/baby-kinder/kinderkamer.html Ook heb ik al volop rondgekeken en gevraagd in winkels naar kinderwagens. En de transporter van mutsy wil ik graag. Dat staat al vast.
Heb vandaag de nieuwe auto opgehaald. Wat een zaligheid de andere rammelde bijna uit elkaar en deze hoor je amper. Heerlijk.
Ik had het er gisteravond nog met mijn vriend over. Als je voorlopig toch nog niet van start wil kan ik ook wel stoppen met het foliumzuur. Maar hij wou dat ik dat wel bleef slikken om de dag of 2 dagen ofzo. Toch voor het geval dat. Hierdoor raak ik een beetje in de war met wat wil hij nou eigenlijk. Maar ja hij schiet vanzelf wel een keer raak.
Maandag maakt hij een afspraak voor een 2e gesprek ben erg benieuwd. Hoop echt zo dat hij die baan krijgt. Niet alleen voor hem, maar natuurlijk ook voor straks de baby, want die komt dan waarschijnlijk wat eerder op het lijstje te staan.
Ik wordt maandag ongesteld en dan gaan we afwachten hoe lang de cyclus wordt. Ben benieuwd hoe het gaat verlopen.