Hej dames.
Nou hier ben ik weer. Vond het toch makkelijker om het forumbij te houden vanaf mn werk haha ik zit niet zo vaak achter de laptop, ik leesbraaf mee via mn telefoon maar dat typt niet dus dan reageer ik niet echt.
Afgelopen vrijdag liggingsecho gehad, kindje ligtvoorbeeldig, voldoende vruchtwater nog, alles lijkt normaal. Bevallingsplanbesproken, alles prima bevonden weinig bijzonderheden. Ik was 200 gr gegroeidin de week dus dat was ook prima, bloeddruk goed wat wil je nog meer.
Vandaag gordijnen gemaakt in de ‘kattenkamer’, is gewoon eengrote slaapkamer die over is maar daar staat wat speelgoed en de mandjes vanonze katjes. Er hing daar nog een rolgordijn en die is nu weg en hadkant-en-klare gordijnen gekocht bij de gamma maar die zijn lang niet zokant-en-klaar als je denkt. Eerst die roede ophangen maar dan ook nog eens diegordijnen inkorten! Daarna naar stad geweest en even wat aanbiedingen gekochten afspraak gemaakt om wimpers/wenkbrouwen te verven, volgende week nog evennaar de kapper een dan ben ik eindelijk BIB en en klaar voor haha
@Tweety; fijn meid dat je je thuis weer beter voelt. Iksluit me aan bij wat zoe zei, probeer je niet te druk te maken dat merkt Nynkeook en heel veel kinderen hebben opstartproblemen als ze vroegtijdig wordengehaald. De reden was mij ook niet helemaal duidelijk moet ik eerlijk zeggen,ze zouden toch pas inleiden vanaf 38 weken en als jullie meisje er klaar voorwas? Of heb ik dat gemist bij het forum en was er iets bijzonders aan de hand?Hopelijk gaat ze snel eten en mag ze ook naar huis! Heb vertrouwen, het komtheus goed.
@Tej; wat leuk een dochter Jen wat een prachtig kamertje!
@Butterfly; wat fijn dat je mans operatie goed gelukt is,maar wat een pieperd! Ik snap idd ook heus wel dat hij pijn heeft maar jijwaarschijnlijk niet minder! Het is maar goed dat mannen niet hoeven te barendat zou niet goed komen., Maar geef hem maar gewoon op zn donder hoor, hallohij hoort voor jou te zorgen nu je hoogzwanger bent, niet andersom. Eenarmigemensen kunnen nog heel veel.
@Elmo; hoe is het nu? Niets aantrekken hoor van het CB, jijhebt4 kinderen groot gebracht en je voelt zelf het beste aan hoe het met jemannentje gaat. Wel heel irritant dat ze commentaar geven! Volg je eigengevoel.
@Muis; ik kreeg helemaal de kriebels van jouw verhaal van jeschoonmoeder, het kon de mijne zijn.. hoe goed bedoelt ook, alsjeblieft zeg,jij bent volwassen en de hele zwangerschap gaat goed, echt dit einde kun jijook prima zelf bepalen hoe dat het beste kan verlopen. De hele dag thuis op eenvuilniszak zitten bevordert de bevalling vast niet. Proberen te negeren, eenander kun je niet veranderen, probeer er zelf zo min mogelijk last van tehebben.
Mooie wieg trouwens!
@Zoe; nog gecondoleerd met het overlijden van je oma. Enlaat je niet gek maken door je vader, je moet doen wat voor jouw goed voelt.Het wel of niet bijwonen van de afscheidsdienst zegt niets over jouw gevoelensvoor je oma, je mag dingen doen zoals jij ze wilt doen en ze het beste voelenvoor jou!
@Lin; fijn dat je over bent en dat alles gereed is voor dekomst van de baby. Wel ontzettend balen dat je geen internet en tv hebt! En watduurt dat lang zeg, dat zijn we natuurlijk ook niet meer gewend in dezemaatschappij, maar wel gruwelijk vervelend als e hoogzwnger bent en graagbereikbaar wilt zijn! Hebben je dreigementen met ‘straks beval ik zonder dat ikmn verloskundige kan bellen’ nog geholpen?
@Lucinda; gefeliciteerd met jullie dochters! Mooie namen ooken wat fijn dat alles goed gaat. Zal inderdaad wel een hele omslag zijn met 2van die ukkies ineens. Geniet er maar lekker van! En laat jezelf ook goedverwennen!
@Loesm; haha uit je zwangerschapsbroek gescheurd? Geweldig haha,nou idd dat is wel het teken dat de kleine mag komen. Morgen wilde je graagtoch? Of overmorgen? Laten we hopen datjullie kleintje al op de hoogte is van jullie ouderlijk gezag ;)
@Allegra; wordt tijd dat die kleine van jullie ook eens watgaat doen haha, jij bent morgen 40 weken toch? De eerste van ons allen die datplaatje in beeld krijgt. Laten we hopen dat je de 40+1 niet meer haalt. En alsje dan ook nog eens zo’n mooie rammelaar koopt voor de beeb, nou me dunkt datdie dan wel eens nieuwsgierig mag worden!
Hier qua klachten; veeeeeeeeeeel geschop maar ook al 2nachten wakker geworden van de kramp net onder mn navel maar niet helemaalonderaan bij vagina laat maar zeggen. Zal wel verder indalen zijn ofzo, beebligt al wel vast. Vanmiddag had ik echt zeurderig ongesteldheidsgevoel, maar ikzit nog niet eens op 37 weken dus ik maak me nergens druk om, ik weet dat alleskan,k maar ach de kans is klein dat er nu al echt wat gaat gebeuren.
Zie het net berichtje van Tweet; fijn dat het beter gaat metjou en Nynke!