Mogge dames!
Heerlijk, nog een dag weekend!
Lin alle dingen die je moet regelen, zijn voor het huis dat jullie gaan bouwen toch, niet voor het huurhuis? Lijkt me idd veel hoor, twee van zulke afspraken, maar twee keer rijden is ook niet handig. En het is wel heel lekker dat je stukje bij beetje een idee gaat krijgen hoe je huis eruit gaat zien, geweldig lijkt me dat! Nu vandaag nadat je je man ontbijt op bed hebt gebracht lekker zitten en bijkomen!
Lucinda owwww dat lijkt me raar, als je opeens twee van die piepkleine baby'tjes krijgt - heb je de eerste eruit, ja mevrouw u moet nog even door want er komt er nog een π Maarreh.... ik heb maar een bedje en een kinderwagen enz... Maar die kindjes hebben ook nog wel even in de couveuse geleken lijkt mij. Wat dat betreft hebben we vandaag de dag maar geluk dat ze al zo vroeg weten wat je in je buik hebt rondspartelen π
Tweety en Lin ohhh gelukkig, ik voel me best een slechte huisdiereneigenaar nu omdat ik die katten af en toe wel kan schieten π Had al wel eerder van mensen gehoord dat ze hetzelfde hadden, maar ik dacht dat ik onze katten leuk genoeg vond om dat niet te laten gebeuren haha! Die van ons maken ook echt een troep met de kattenbakken, die korreltjes komen echt overal terecht en er is niet tegenop te stofzuigen π Ben wel heel benieuwd hoe ze straks gaan reageren op de baby, ze houden allebei niet van kinderen (te veel lawaai en grijpende vingertjes haha)....
Supermama haha dus jouw man is heel veel bier aan het drinken momenteel, heeft-ie al vijf kratten op dat jullie er nog maar een hoeven? π Wij hebben 5 poten onder het bed, onder de hoeken en een in het midden. Had de klossendienst van de kraamzorg al een keer gebeld, ze kunnen die dingen binnen een paar werkdagen bezorgen dus dat regel ik zodra ik verlof heb, anders moet ik ervoor naar huis fietsen van mijn werk als ze ze komen brengen... Ga maar eens een lijstje maken van alle afspraken die ik nog moet maken van nu t/m de eerste week van mijn verlof, wil nog naar de kapper, tandarts, elektricien laten komen, klossen laten brengen, als het kan nog een wasmachine regelen, boeken bestellen bij Bol... De eerste week zit ik gewoon vol denk ik haha! Oh ja, geboortekaartjes, hebben we ook nog niet klaar π Ik heb wel leuke gezien maar die zijn 2,60 per stuk ofzo, vind ik wel erg veel π Waar hebben jullie ze vandaan?
Nou ik ga maar eens even lekker het tweede deel van de zaterdagkrant uitlezen, verder lekker aantutten vandaag, beetje was doen, lezen, koekjes bakken en relaxen, daar is het goed weer voor!
Fijne zondag!