Ha dames! Sorry ik heb jullie een paar daagjes verwaarloosd, had het steeds best druk 's avonds en niet veel fut en aangezien ik toch al wist dat ik dat vanaf vandaag weer ruimschoots in ging halen, heb ik het forummen even een beetje laten zitten!
Elmo nou inderdaad raar zeg dat je al weet hoe lang je nog zwanger gaat zijn... Helemaal omdat wij op dezelfde dag uitgerekend waren, ik denk dat jouw kleintje er uiteindelijk eerder gaat zijn 😉 Wel vervelend dat je nu een gyn had die niet goed op de hoogte is van jouw situatie, gelukkig wou ze niet allemaal dingen anders gaan doen dan eerder besproken!
Zoe he bah wat vervelend dat je weer aan de ctg moest om te checken of alles goed gaat zeg... Echt een lastige situatie als je moet kiezen tussen twee dingen die allebei niet ideaal zijn voor je kindje... Ook ik hoop dat je straks een prachtige en volledig probleemloze kraamtijd tegemoet gaat, dat heb je wel verdiend na alle stress van de afgelopen maanden!!!
Hoe gaat het met de kwarteltjes, zag dat het er gisteren al 3 waren? En wanneer krijg je de uitslag van het bloedonderzoek van je hondje? En getsie, slakken die sex hebben op je ramen 😖
Butterfly je laatste dagje vandaag, voelt raar he! Ik vond gisteren echt zo vreemd, heb 9 jaar lang fulltime gewerkt en nam eigenlijk alleen vrij als ik op vakantie ging of ik iets anders moest doen op een werkdag, dus nu heb ik echt het gevoel alsof ik 'zomaar' vrij heb... Heb je nog een afscheidscadeau gekregen?
Doe maar lekker rustig aan vandaag, dat kun je na gisterennacht wel gebruiken... Wat een verhaal van die vent van jou zeg, sjongejonge, lekker eigenwijs! Slaat de antibiotica een beetje aan? Tegen de pijn mag-ie trouwens vast wel paracetamol nemen toch trouwens?
Muis kan je vriend de douchecabine niet even doen als hij toch onder de douche staat? Al is het maar een beetje, dan heb jij tenminste het gevoel dat het toch schoongemaakt wordt... Ik heb gelukkig een schoonmaakster die de badkamer doet want daar heb ik echt een pesthekel aan 😖
Lucinda fijn dat je rugpijn minder is! Raar dat dat aan het weer kan liggen, maar goed, als het maar beter wordt! Ik denk dat ik onze kleine ook maar in Belgie ga inschrijven, is wel een eindje rijden vanaf Eindhoven maar qua prijs is het onderhand de moeite wel waard... Woon jij nou ook in Belgie of bij de grens in de buurt?
Miek jaaaaaaah ik ben ook dol op lezen, ben nu met het eerste boek van de trilogie van Monaldi & Sorti bezig, tot nu toe is het wel interessant. Heb nog een bon van Bol liggen ook dus ik ga van het weekend het 2e deel ook maar bestellen (weer 600 blz) en dan nog wat dingen en dan zal je zien dat de beeb vroeg komt, krijg ik ze niet uit haha! Handig dat jouw moeder bij de bieb werkt, er zit er hier wel een om de hoek maar daar ga ik eigenlijk nooit heen, heel slecht maar ik vind het zo leuk om boeken te kopen. Dus ik heb eigenlijk al mijn eigen bibliotheek... Overigens zijn ze van plan alle buurtbibliotheken hier te sluiten geloof ik, dat vind ik wel jammer want een van de dingen die ik vroeger altijd graag deed met mijn vader was op zaterdag nieuwe boeken gaan halen, zou leuk zijn geweest als we dat hier ook hadden kunnen doen. Maar goed, misschien over een aantal jaar dan maar op de fiets naar de grote bieb in de stad.
Selly olifantspoten klinkt bekend, ik heb dinsdag te veel gezeten/gestaan en mijn voeten zijn sindsdien niet meer teruggegaan naar normaal, ga vanmiddag maar eens letterlijk met mijn voeten omhoog zitten!
Lin nog een paar weekjes en dan kunnen jullie naar het nieuwe huis... Zijn jullie al aan het inpakken enzo? 't Zal wel lekker zijn als jullie straks gewoon rustig in het tussenhuis zitten en je alleen nog maar over de komst van de kleine hoeft na te denken hoor!
Tweety rustig aan met werken met die schouder he! Kun je je ha anders niet vragen om oefeningen om hem een beetje los te maken?
Zo, ik geloof dat ik iedereen gehad heb, dat valt niet mee zeg, 3 dagen bijpraten 😉 Mocht ik iemand vergeten zijn, alvast sorry 😉
Hier gaat het wel goed eigenlijk, vandaag dus de eerste dag van mijn verlof en ik moet er nog even aan wennen... heb nog steeds het gevoel dat ik heel veel moet doen (op zich is de kinderkamer gewoon klaar, m.u.v. raamkozijnen schilderen, een extra stopcontact aanleggen en de lamp ophangen, en geen van die dingen doen we zelf) en dat ik geen tijd heb om stil te zitten, maar dat komt over een paar dagen vast wel. Mijn laatste werkdag was ook raar, kon me slecht concentreren en heb dan ook heel lang gedaan over mijn laatste opdracht terwijl het een tekst is waar ik gewoonlijk echt doorheen zou vliegen. Kreeg van mijn collega's nog een hele grote Winnie de Poeh en een voorleesboek van WdP, plus een enorme bos supermooie bloemen. Enige probleem was dat ik altijd fiets naar kantoor, daar hadden ze even geen rekening mee gehouden. Dat is manlief dus uiteindelijk met de auto komen ophalen, ik trok nogal wat bekijks met mijn enorme buik, beer en bos bloemen haha! Had woensdag al op taart getrakteerd die ik dinsdagavond had staan bakken na mijn werk (in de hitte, vandaar de opgezwollen voeten :-S)
Woensdagochtend had ik de liggingsecho bij de vk, zag er allemaal weer prima uit, de kleine lag nog steeds met het hoofd naar beneden en de vk gaf aan dat hij/zij ook niet meer kan draaien (mocht het toch gebeuren, dan ga ik me heeeeeel ziek voelen zei ze, maar aangezien hij/zij al maanden goed om ligt, verwacht ik geen actie meer qua omdraaien). Vorige week was hij/zij al gedeeltelijk ingedaald en nu zit mijn buik weer wat lager dus dat gaat rustig door denk ik... Zoals ik al dacht, heeft de kleine lange benen, vandaar de enorme afstand tussen kontje en voetjes als hij/zij zich aan het afzetten is haha! Zullen de benen van papa wel zijn want de mijne zijn niet bepaald indrukwekkend... De hoofdomtrek gaf aan dat de kleine 33,5 week was, wat 2 weken achterloopt dus, maar dat was niks om me druk over te maken. Al met al zag het er dus prima uit.
Nou ja, en nu moet ik dus dingen gaan verzinnen om me te vermaken, ga straks even de stad in om bij mijn nieuwe favoriete winkel (kinderkledingwinkel) nog wat meer dingen te kopen - het is geen heel goedkope winkel, maar ze hebben echt zulke leuke dingen, helemaal mijn smaak en nu best veel korting. Ik denk dat ik dus vast wat grotere maten ga kopen, spulletjes voor de herfst enzo, dan hebben we dat vast en hoef ik niet in de herfst het dubbele te betalen omdat de uitverkoop dan weer is afgelopen... Vanmiddag wordt mijn nieuwe wasmachine bezorgd, spannend! Beetje suf alleen, ze sturen van het transportbedrijf 's morgens vroeg een mailtje met een levertijdindicatie, en die is tussen 13.10 en 17.10... Ik weet niet waarom ze het op de 10 minuten nauwkeurig doen als je vervolgens nog 4 uur hebt waarin ze kunnen komen maar goed, verder is hun service me tot nu toe goed bevallen...
Ga me maar eens even aankleden en dan lekker op de fiets, dat gaat nog altijd prima! Fijne dag allemaal!