AllegraOud lidBerichten: 2.264Lid sinds: 25 juli 2010
Mooie buik Lin!! Daar gaat straks een prachtig ventje uit tevoorschijn komen.
Allegra schreef:Tej ik vind 't ook een mooie naam, maar als roepnaam idd lastig qua schrijven enzo. Maar het past mooi bij Zoe!
Aaaargh ik ben even heel erg woest momenteel dus kom maar even hier mijn hart luchten, sorry alvast!
Kunnen we morgen eindelijk gewoon het normale leven weer gaan oppakken en alles weer op orde brengen zoals het was voordat de kraamhulp en mijn schoonouders van alles verkeerd begonnen op te ruimen, zie ik net dat er iemand de roestvrijstalen kookplaat, die ik altijd voorzichtig schoonmaak met een doekje, heeft schoongemaakt met een f***ing SCHUURSPONSJE, dus hij zit compleet onder de krassen... Ik vind het al zo vervelend als iemand anders het huishouden overneemt, maar nu ben ik dus helemaal over de zeik dat ik dus inderdaad niet eens even drie tellen niet op kan letten omdat er dan zoiets gebeurt. Om het te fixen, moet je een of andere kit kopen of om zeker te weten dat het goed gaat iemand langs laten komen 😞 Geen idee wie het geweest is die dit gedaan heeft maar ik ben echt helemaal klaar met de invasie hier in huis...
Nu hou ik maar op anders krijg ik mezelf niet gekalmeerd voordat ik naar bed mag...