Hey dames, even een teken van leven van mij!
Ik heb niet alles gelezen hoor, doe ik als ik echt even tijd heb...
De eerste dagen vallen een beetje zwaar (maar is bekend he!!) Oefenen met drinken, ritme krijgen (mn dag en nacht) Gister een drukke dag met veel visite en dat is dan wel even druk voor haar (en voor ons ook) en slaapt wat onrustig. We hebben het idee dat ze meer behoefte aan melk heeft dan ze krijgt en mogen als wij denken dat het nodig is extra voeding geven. Sinds gisteravond is z over op 8x 30cc en drinkt haar flesjes (soms te snel) leeg. Vannacht heeft liefje de voedingen gedaan en heb ik heerlijk bij geslapen, lig nu te rusten in bed dus even tijd om te spieken hier...
Ik voel me goed, weinig tot geen naweeën gelukkig, baarmoeder slinkt mooi en morgen op dag 5 ga ik me even wegen, kijken hoeveel eraf is 😞
Joa is helemaal blij met zijn zusje en voelt zich vreselijk verantwoordelijk dat hij soms even afgeremd moet worden... 😃
Ik wil wel mamaatje veel succes wensen en hoop voor je dat het toch nog doorzet vandaag.
Ran, wat een vervelende start zeg en ook al zo snel bevallen! Misschien moeten we een lijstje maken van de snelste bevalling??? 😉 Wel fijn om even wat te horen...
Hier nog een foto van Mànice op dag 2:
Uploaded with
ImageShack.us