@lindsey
Ik heb een voedings/meegroeibh gekocht van carriwell (bij
www.bellyfashion.nl). Ik vind 'm zelf heel lekker zitten, er zit ook nog een extra dingetje bij zodat je qua omvang dat er nog tussen kan zetten. Ik ga er daar nog 2 van bijbestellen. Ik heb ook getwijfeld over de maat, maar heb de huidige maat bh die ik nu heb besteld en de bh zit prima en aangezien het ook een meegroeibh is kan ie nog meegroeien de komende tijd. Onze hema verkoopt geen positiekleding (belachelijk met zo'n jonge wijk hier) en via internet heb ik het daar eigenlijk niet besteld, die andere beviel al goed dus heb van de hema niet eens meer geprobeerd.
Ik heb molton voor ledikant gewoon gehaald bij de hema (dat verkopen ze dan weer wel). Heb dus een zeiltje (niet te hoog leggen want mag niet onder hoofdje, ademt niet) en een molton en daaroverheen een hoeslakentje. Als het anders moet, dan zal de kraamverzorgster dat vast wel gaan vertellen.
Grappig dat mensen hier een verwachte datum in hun hoofd hebben. Ik heb dat niet. Hoop en denk wel dat het eerder komt (ook door kleine baarmoeder), geldt ook voor mijn man, die denkt dat ook. Maar de vk zei al dat een hoop mensen dat denken maar dat 70% pas na de uitgerekende datum bevalt en zeker bij een eerste kindje. Dus ik vul maar geen datum in, want heb geen idee 😊 Gisteren zei de vk, nog 1 week en 4 dagen, dan mag je bevallen. Vandaag dus nog 1 week en 3 dagen. Dat klinkt dichtbij.
Ik ga even wat eten, heb weer honger en krijg zo visite (dat scheelt wel trouwens, dan ben je vlotter aangekleed enzo, als je niemand verwacht, dan ben je vanzelf ook niet vooruit te branden).