Goedemorgen allemaal! Wat is het hier gezellig druk zeg! En er is al wat aan het rommelen hier en daar, spannend zeg!
Sape haha wat lief van Joa dat hij een verzoekje heeft over de 'levertijd' van zijn zusje 😃 Was het maar zo makkelijk! Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren bij jou, echt raar dat de eersten nu al snel zullen gaan bevallen!
Mamaatje haha hoe kun je nou te veel met de bevalling bezig zijn, is momenteel toch het belangrijkste wat er kan gebeuren? Heb je nu helemaal nergens last meer van? En gaat het werken nog een beetje? Lijkt me pittig hoor, nu mijn verlof is begonnen, ben ik qua energie en conditie echt hard aan het instorten haha!
Stef wat geweldig dat je zo snel weer zwanger bent geworden, gefeliciteerd! Ben echt blij om te horen dat het na die rottijd helemaal goed is gekomen! Ik hoop dat je verder een heerlijke zwangerschap hebt (je zit nu in elk geval op het punt dat het echt leuk begint te worden, vond ik in elk geval). Geniet ervan, het is vast december voor je het weet! 😃
Lindsey haha gelukkig je bent niet op een pony bevallen van het weekend 😉
Bakkertje de wasmachine is geweldig, alles komt er heerlijk schoon uit, superveel programma's... ik doe gewoon voor mij lol was momenteel, heb er nu ook weer een lading in zitten met de laatste babydingetjes die ik gisteren nog gekocht heb 😃
Ben 't verder even kwijt, de schoonmaakster was hier net terwijl ik 2 dagen bij probeerde te lezen dus de helft is weer uit mijn hoofd verdwenen...
Vooralsnog is het hier nogal druk, en heel raar maar nu mijn verlof begonnen is, ben ik echt snel moe... Moet zeggen dat ik gisteren ook wel een beetje veel gedaan heb denk ik, eerst 's morgens wezen bodybalancen (ging niet heel super maar ook niet heel slecht), gauw naar huis, douchen, lunchen, naar de kapper, nog even de stad in gelopen, naar huis, op de bank gehangen en natuurlijk een half uurtje in slaap gedonderd, boodschappen, koken en daarna nog naar de yoga. En vervolgens doodmoe naar bed maar niet in slaap vallen..zucht...
Vanmorgen stond om half 9 de schoonmaakster op de stoep, dus toen ben ik zelf ook maar even nuttige dingen gaan doen (was haha), nu is ze gelukkig weg dus kan ik even onbeschaamd luieren/forummen! Straks naar de vk, de kleine was in elk geval al deels ingedaald toen ik vorige week mijn echo had, ben benieuwd of hij/zij nu vast ligt. Het is in elk geval een stuk rustiger in mijn buik dan het geweest is, alhoewel ik trouwens ook wel last heb van mijn darmen. Dan vanmiddag nog naar de tandarts en ik wil de keuken even dweilen nu verder alles schoon is. Verder ga ik morgen wel wat klusjes doen qua huishouden en de kaarten (tekst afmaken en een lijst van wie we een kaartje gaan sturen), als ik op mijn man moet wachten, komt dat nooit af.
Qua bezoek wil ik de eerste week alleen mijn ouders, schoonouders en onze broers zien, maar mijn ene broer zit ws in Amerika op dat moment en de broer van mijn man woont in Amerika. Hij en zijn vrouw zijn toevallig nu in Italie omdat zij daar een schildercursus doet, maar ze zeggen dat ze al terug zijn in Amerika voordat de baby komt ws... We verwachten half dat ze toch stiekem wel langs zullen komen maar we zullen het zien. Ook mijn twee beste vriendinnen wil ik de eerste week wel zien, maar verder moet iedereen netjes een afspraak maken voor daarna. Wel een goede, ik moet dat even in mijn tekstidee voor het kaartje meenemen.
Ga maar even naar de wc rennen, mijn buik voelt niet lekker... 😖