Wow wat is het druk hier, maar goed dat ik de middag vrij heb, kan ik even rustig bijlezen!
Ran wat leuk die foto's, mooi zijn de kamertjes geworden joh! En mooie buik ook, lijkt inderdaad heel bescheiden!!!
Sape heb jij over Joaquin's naam erg getwijfeld, of mensen het misschien een rare naam zouden vinden omdat hij niet veel voorkomt of dat mensen hem misschien verkeerd zouden uitspreken? Of dat jullie je kind naar iemand vernoemd hadden terwijl dat niet zo was? Wij hebben onze naam wel van een soort 'celebrity' zeg maar, en vonden hem eigenlijk wel heel goed bij ons passen, ongeacht of we die persoon wel of niet goed/interessant/indrukwekkend vinden... Maar denk wel dat we reacties gaan krijgen van 'he, waarom hebben jullie je kind vernoemd naar....?' Dat is eigenlijk mijn enige twijfel bij onze naam, verder vind ik 'm echt heel leuk (en nee, het is geen Madonna haha)
Mamaatje ik zie wel een beetje op tegen de eerste week straks, hoe ik me voel en herstel en hoe druk het wordt met manlief thuis en de kraamzorg en familie die langskomt enzo. Maar ik maak me al snel druk over van alles en nog wat en eigenlijk valt het me dan mee.
Er is me eigenlijk niet heel veel tegengevallen qua zwangerschap, vond de onzekerheid rond de 12-wekenecho wel heel onprettig, en ik denk dat ik mezelf wel voorbijgerend ben toen mijn man 3 maanden lang constant met een project van zijn werk bezig was, toen had ik wel echt een beetje het gevoel dat ik verder alles maar moest regelen, 40 uur werken, huishouden, alles wat er voor de kleine gedaan moest worden. Dat was minder maar ik kan achteraf niet zeggen dat ik er heel erg onder geleden heb.. Ik ben allang blij dat ik niet al 35 weken op apegapen lig, daar was ik van tevoren best bang voor!
Wel fijn dat jij nu weer goed in je vel zit qua relatie enzo hoor, al die hormonen hebben daarbij ook niet meegeholpen en het is belangrijk dat de rest van je leven dan gewoon goed loopt!
The Cat tegen maagzuur heb ik regla ph gehad, dat vond ik heel goed werken. Een van de dames die in de eerste helft van augustus is uitgerekend, zweert bij antagel, dat werkt bij haar zelfs terwij ze reflux heeft.
Hier dus lekker een middagje vrij vandaag, heerlijk! Het was wel even stressen van tevoren, moest om kwart over 8 bij de vk zijn, vervolgens naar kantoor waar weer eens van alles in het honderd aan het lopen was en meestal moeten mijn collega en ik dan bijspringen om alles op orde te krijgen, en om kwart over 1 zou de elektricien voor de deur staan. Da's inmiddels allemaal klaar dus nu is het tijd om te relaxen (en zo nog even naar de supermarkt).
Bij de vk was alles goed, bloeddruk prima, in totaal 10,5 kg aangekomen, de kleine lijkt met het hoofdje naar beneden te liggen en een beetje ingedaald te zijn en was stout en schopte tegen het hartslagapparaat 😃 Volgende week had ik al de liggingsecho gepland staan en de week daarna moet ik alweer om te bespreken wanneer ik kan bellen als de bevalling begonnen is...
Verder vanochtend mijn functioneringsgesprek gehad, stelde niks voor want zowel mijn baas als onze floormanager had niks aan te merken. Jammer genoeg doen we de salarisbesprekingen in december haha! Verder is mijn laatste vakantieaanvraag goedgekeurd, waardoor ik volgende week maar tot en met donderdag hoef te werken en dan VERLOF!!!! Eindelijk!! De eerste week staat al volgepland met van alles en nog wat (tandarts, waarschijnlijk elektricien en schilder voor wat kleine dingetjes, kapper, vriendin op bezoek), hopelijk is het daarna even wat minder druk! Maar alleen al het feit dat je niet om kwart voor 9 aangekleed, gevoederd en wel op je werk hoeft te zijn, scheelt al een hoop!
Ik ga maar even naar de supermarkt en daarna lekker op de bank met een grote pot thee en een boek. Volgens mij gaat het zo weer regenen ook, heerlijk! Ik hoop trouwens dat het mooie weer in mijn verlof weer terugkomt, maar dat het volgende week 30 graden wordt, daar word ik ook niet blij van 😖