http://www.babyandmore.eu/3-thuis/boxkleed-babooshka.html?Itemid=0 joya, dat is ook een boxkleed met babushka's 😊 Maar meid wat een schrik zeg! Gelukkig maar dat jullie uk nu lekker actief is, maakt je toch iets rustiger! Maar fijn dat je werk nu goed geregeld is zeg! Zal vast ook een last van jouw schouders vallen! En donderdag weer een echo, hoop dat ze jullie genoeg duidelijkheid kunnen geven!
Pluisje, fijn vooruitzicht! Rustig aan he ook al zijn het maar 4 uurtje per dag!
Vandaag weer begonnen met werken! Pfff wat zwaar zeg. Nieuwe klas. Arme schapen, ik ben best redelijk streng (regels zijn regels en als je je daar aan houdt is het een groot feest) maar ja blijkbaar de juf hiervoor niet. Wat hadden veel kinderen pepernoten in de oren zeg! Maar ja komt ook wel weer goed!
Vandaag gesprek gehad over verlof enzo. Gaat nog leuk worden... Want volgens de directeur kan ik niet midden in het jaar minder gaan werken ofzo, nou moet je eens opletten hoe goed ik dat kan! (komt ie ook nu mee en niet voor de vakantie...) Maar ja hij gaat nu onderzoeken of er een mogelijkheid is als ik ouderschapsverlof opneem ik tot de zomervakantie thuis kan blijven hihi. Zou wel lekker zijn! Maar ja aan de andere kant, bijna een heel schooljaar niet werken vind ik ook wel gek hoor! Maar ja hij moet het erst onderzoeken enzo dus weet nog steeds niks!
Vandaag ook gehoord dat het behang wat wij heel graag wilde niet kan. Dus nu gaan we voor een gewoon bloemetjesbehang (ik wil perse bloemen en geen idee waarom. Vriend laat me maar en denkt alleen maar die is gek! :))
Als ik het kleed heb zal ik zeker een foto maken!!