Ha meiden,
Elize en la Bella, allebei een knuf!
Elize, wat naar die krampen! Kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt, al is het fijn dat je iig geen helderrood bloed verliest! Ben je al bij een vk geweest? Hoop echt dat alles goed is meid! Beetje gekke vraag maar uit nieuwsgierighied: zit er ook een patroon in die afscheiding, alsof het elke maand terugkomt? Je hoort van die verhalen dat vrouwen iedere maand wat bloed verliezen en daardoor pas laat doorhebben dat ze zwanger zijn... Zou fijn zijn als er zo'n soort 'simpele' verklaring is dat je weet dat het dan aldoor terug kan komen ofzo!
La Bella, bah, dat meen je!! Volgens mij had die kennis van mij ook dat, had ook met de lever te maken ofzo? Of is dat weer wat anders? Weet alleen dat ze het de zwangerschap daarna niet heeft gehad en de huidige zwangerschap gelukkig ook nog niet. Maar dat het best pittig was door de jeuk. Ik hoop echt voor je dat die cremé werkt! Kan het ook nu weer over gaan of houdt je dit dan de hele zwangerschap?
Tanja, wat een mooie aankoop!! Echt mooie kleuren en leuk om alles zo bij elkaar passend te hebben! Waar zit die winkel eigenlijk?
Slotje, hier ook vreselijk moe... Ik ben wel blij om elke keer te lezen dat anderen dat ook zijn, dan voel je je daar iig niet alleen in staan!
Helaas was het hier vandaag zo erg dat ik vanmiddag helaas een kleine inzinking had en door mijn teamleider naar huis gestuurd ben om eerst maar eens te slapen. Ik zit er echt ff doorheen, dus lekker zitten janken bij haar aan tafel (grmbl, wat ik al de hele tijd juist probeerde te voorkomen, ik heb daar zo'n hekel aan!). Het lukt mij niet om alles rond te krijgen in combi werk, gezin, huishouden :(. Nou ja, we zien wel waar dit nou weer heen leidt, maandag eerst maar een prio-lijstje voor mijn werk maken. En thuis met manlief overleggen of we toch maar niet iemand in gaan huren voor een paar uurtjes huishouden. Jesse slaapt hier gewoon niet door, hoogstens 5 nachten sinds zijn geboorte. Hij komt 1 tot 2 keer per nacht en dan tussen zes en half 7 weer. En die gebroken nachten breken nu echt op. Dat was wel lief, daar had mijn tl ook wel erkenning voor, dat Jesse's gezondheidsproblemen en het niet doorslapen gewoon echt veel kosten. En dat ze dacht dat ik nu daardoor totaal geen reserves meer heb, nou ja, dat klopt letterlijk want de ukkepuk in mijn buik heeft de laatste tijd al mijn laatste restjes vet op lopen eten. Dus mijn buik groeit en tegelijkertijd val ik in mij zij en gezicht af. Tja... maar ze zei ook dat ik zelf ervoor kies om zoveel uren te werken als ik doe en dus niet zomaar op het werk in 'ziekmelding' kan gaan compenseren wat ik thuis aan energie verlies door allerlei redenen. Dat snap ik ook wel weer. Ach, hopen dat ik dit weekeind goed bij kan komen en met manlief een plan de campagne kan maken voor hoe we dit nu zo gaan reilen en zeilen dat ik weer wat energie kan gaan opbouwen! En voor de rest lekker alles hier thuis eruit janken, dat is wat fijner dan op m'n werk... Ga vanavond wel babyboom kijken, misschien helpt dat 😉
Nou, snel ff wat eten, tot later!