@Eliza82, nop... de vouwwagen was echt helemaal niets. Slecht onderhouden door de eigenaren voor deze, de binnententjes zijn nooit gewassen, alles rook muf naar schimmel en vocht, binnententen voor de slaapcabines boven waren uitgescheurd in alle hoeken, zaten gaatjes in het dak die ze hadden gedicht met leukoplast :shock: Werkte goed vorig jaar, was écht waterdicht... tja... deze mensen hadden er niet veel kaas van gegeten volgens mij. Ze hadden de vouwwagen 2 jr geleden gekocht, wij denken dat ze flink zijn opgelicht. Want ook in de voortentwanden zaten kleine gaatjes. En leukoplast... wat zal de zon in Fr. doen met de lijm en wat doet de lijm met het doek en impregnatie? Juist... niet veel goed... Maar morgenavond en dinsdag hebben we nog twee afspraken staan, hopen dat het dan wel raak is!
Fijn dat het vloeien gestopt is, hoop echt voor je dat je snel weer zwanger mag zijn, en dat alles goed mag gaan. Je schijnt toch extra vruchtbaar te zijn naar een mk?? Spannend morgen, sterkte in het wachten op de uitslag, hoop dat het niets bijzonders is!
@La Bella, ik weet niet precies hoe het zit met zelfstandigen, maar alleen dat het wettelijk zo geregeld is en de Arbodienst van mening is dat dit nagekomen moet worden (je kan dus ook klachten indienen als dat niet gebeurt). Ik kan me voorstellen dat voor zelfstandigen het inhoudt dat je gewoon 8 uur schrijft, maar in feite de kolftijd tot max. 2 uur daar bij in hebt zitten. En dat degene die inhuurt/betaald daar het mee zal moeten doen. Maar of dat dan weer gevolgen heeft voor hoe ze je aannemen? Vind het wel een interessante vraag, zullen toch best wel zelfstandigen zijn die bv willen geven lijkt mij.
Lees vaak dat je moe bent, houdt je het allemaal nog een beetje vol, je drukke leven (tenminste, je klinkt als iemand die graag veel doet ;)) in combi met zwangerschap?
Slotje, hoe gaat het met jou, jij was toch degene die besproken zou worden door de gyn? Is daar wat uitgekomen waar je wat aan hebt?
Fijn dat je man het ook kon voelen, bijzonder he?! Hier dat bijzondere moment ook meegemaakt, blijf het zo'n wonder vinden dat er een kleintje in je buik groeit en dat je die nog kan voelen aan de buitenkant ook! Onze uk schopt wel erg laag vind ik, echt net rond/boven de grens van de schaamstreek. Heb het idee dat Jesse hoger schopte.
Noam, las laatst dat het met jou beter ging, fijn! Zal wel de hormoonwissel van hcg naar progesteron geweest zijn!! Volgens mijn man heb ik nu ook weer die zwangere gloed over mij die ik de vorige keer had rond deze tijd. Al voel ik me nog niet zo 'gloedvol' 😉 Maar gelukkig wel meer energie doordat manlief er nu 's nachts uitgaat!
Silvestertje, fijn dat alles op de echo goed was! Zal wel spannend zijn, de komende weken, of kan je het goed relativeren?
Tess, hoe gaat het eigenlijk met je misselijkheid? Is dat zo goed als over? Zou wel fijn zijn!! Blijf genieten van je verhalen van Chloë, heerlijke ondeugd is het.. Pfff... maar als je bedenkt dat je er daar straks twee van rond hebt lopen... 😉 Kom je helemaal handen tekort! 😃
Lisi, kan wel weer terugkomen hoor, dat je die uk goed voelt. Had ik vorige keer ook, kon ik hem vooral goed voelen aan de zijkanten. En ook wel rechtvoor, alleen minder hard. Je kan straks trouwens ook wat anders gaan voelen dan het trappen, nml. dat ze met hun kont ff aan het draaien zijn!! Voelt heel grappig, volgens mij heb ik dat laatst een keer gemerkt Is een soort schuivend/drukkend gevoel. Dat kon ik soms beter voelen dan het schoppen. Totdat 'ie heel groot was en m'n ribben bont en blauw ging schoppen (Zou fijn zijn als de placenta daar voor lag ipv voor je buikwand ;)).
Pluisje, fijn dat jij het waarschijnlijk ook gevoeld hebt!! En shoppen met je man, gezellig! Leuk om al die dingen aan te schaffen :D. Lief dat je man je helpt in het huishouden... enne wat schuldig voelen betreft... bedenk dan maar dat jij die kleine voor hem in je buik draagt... dat wordt uiteindelijk een heel gewicht (wel eens gezien op tv dat een man stomverbaasd was toen hij zo'n zwangerpak moest dragen hoe zwaar en onhandig dat was... en hoe moe je er van werd!!). En dan mag je de kleine er straks ook nog uit persen... Daar heeft hij aan meegewerkt, dus mag hij toch best wat voor over hebben ;).
Maar makkelijker gezegd dan gedaan, ik herken dat 'schuldig'gevoel maar probeer me daar nu echt overheen te zetten met dit soort gedachten. Want aan een uitgeputte mama heb je ook niets!
Nou, genoeg gekletst zo, een dikke knuffel voor jullie allemaal (tja, sorry dames, Tess zal alleen maar kunnen bevestigen dat ik op onze januari 2010-hyves ook altijd van die megalange krabbels zet... maar zijn ook zoveel dingen en mensen om op te reageren!!:oops::-D)