hahaha, wat een kletskousen zijn jullie toch!
Wat een mooie buiken weer!! Moet nog steeds een update-foto maken.. komt nog... 😉
Heb nu gelukkig geen jeuk aan mijn tepels, tijdens de vorige zwangerschap wel!! Zat je soms ongemerkt op het werk te krabben, niet heel charmant met ook nog een mannelijke collega die tegenover je zit. Dat is de enige man in ons team, heb wel medelijden met hem hoor, hij weet al alles over borstvoeding, bevallingen, kolven, hahaha. We plagen hem er maar mee dat als hij een vriendin heeft zij iig nooit op cursussen hoeft omdat hij alles al weet (hij is 26 ofzo).
Maar zal wel door de bv komen dat ik die jeuk nog niet heb. En dus ook geen melkklontjes ofzo. Je moet wel uitkijken als je ze eruit peutert dat je de tepel niet beschadigt. En schone vingers hebt, want het is idd de uitgang van melkklieren... en daar kunnen bacterien weer door naar binnen en zo kan je dus zonder borstvoeding ook een borstontsteking of spruw krijgen. Geloof me, dat wil je niet! En de bultjes op je tepelhof zijn de kliertjes van montgomery (als ik dat zo goed schrijf). Dat zijn de talgkliertjes, daar moet je weer niet aankomen. Die zorgen er nml. voor dat er wat talg afgescheiden wordt zodat je tepel niet uitdroogt. IS weer nodig als je later bv wil gaan geven. Als je niet gaat geven gaan ze vanzelf weer weg.
Hier gaat het verder weer iets beter. Heb weer wat dingen in huishouden opgepakt afgelopen week, dus wel weer wat meer energie. Wordt s nachts nog wel wakker van mijn zoonlief, maar mijn man mag er nu mooi uit, dan plaag ik maar dat hij nog bijna 1,5 jaar mag gaan inhalen aan gebroken nachten! Jesse krijgt nu alleen 's ochtends en 's avonds voor het slapen gaan nog bv, dat gaat op zich goed. Dus nu maar even kijken wanneer ik de volgende stap kan zetten zonder ontsteking te krijgen. Emotioneel gaat het ook goed, alleen de laatste voeding straks zal wel weer even lastig zijn.
Nou, ik ga nu nog ff op bed liggen, dan hoop ik dat Jesse niet al te laat wakker wordt, dan kunnen we mooi nog even naar het zwembad! Is openluchtbad bij, dus ff wat voorkleuren voor Frankrijk is niet zo verkeerd lijkt me. Dan alleen nog koken en 1 was ophangen die nu draait.... en vanavond achter de tv maar even wat was opvouwen, dan is het wel weer goed geweest!
Volgende week weer naar vk, lekker hartje luisteren!! Heb wel een kleine druktemaker in mijn buik, Jesse was ook wel druk, maar deze kan er zeker ook wat van hoor! Had het laatst opeens over 'druk jochie'... zou ik dan toch vermoeden dat het nu weer een jongen wordt? Ik weet het niet... ik ben benieuwd of mijn intuitie het nog weer gaat doen ;).
Nou, werkse voor wie vandaag moet, en een fijne dag verder!