Dag lieve dames allemaal,
Ik heb eindelijk weer heel even tijd om te reageren. Na onze vakantie zijn we begonnen in het kamertje, geverfd, behangen en lamp opgehangen. Nu nog 2 plintjes plakken en dan wachten op de meubels. Oh ja en de gordijnen komen over een week of 3.
Lisi jij hebt echt een super schattig kamertje. Heel leuk en ik ben ook fan van jullie deken. Ik had ook al naar Koeka staan kijken en nu ik het bij jou zie vind ik het echt top. Jij hebt voor Teddy gekozen, dat vind ik nog lastig, moet ik Koeka dubbel, teddy of enkel? En is enkel dan weer warm genoeg? Nou ja, nog maar even goed in verdiepen.
En dan moet ik ook nog 2 wiegdekentjes, 1 voor de wieg en 1 voor in de wagen. Maar die doe ik dan wel van een goedkoper huismerk 😊
Tipje: Villa Vrolijk heeft heel veel leuks.
Ik heb nog niks gewassen, maar ja ik heb dan ook nog geen meubeltjes om het in op te bergen. Dus dat gaat sowieso pas vanaf volgende maand gebeuren. Ik ga in Neutral wassen. Het woord zegt het, dat is heel neutraal wasmiddel. Geen geur- en kleurstoffen.
Ik heb pas een tas vol 50/56 kleertjes gekregen van mijn zus. Haar meisje is van april dus die is er allang weer uitgegroeid. Dus ik koop er niks bij in die maat. Ik zou sowieso meer 56 dan 50 kopen. Veel babies worden al met 56 geboren, en als ze toch kleiner zijn dan liever een maandje de 56 mouwtjes omslaan dan dat je een kast vol hebt wat nooit aangaat. Maar goed dat is persoonlijk.
Tanja, ik herken je gevoel wel een beetje. Ik vind het wel leuk om zwanger te zijn, en ben zeker dankbaar dat het zo is maar het is niet zo bijzonder of de grote roze wolk die ik had verwacht. Ik dacht echt dat je 9 maanden met je zelf zou zitten knuffelen. Alleen maar genieten van je buik. Nou ik ben meer gewoon nog mezelf en ik gedraag me ook nog 'normaal'. Ik heb ook niet veel klachten en nog best wel energie. Af en toe moet ik mezelf echt terugfluiten, nu even rust nemen want je bent wel 6 maanden zwanger. Ik wil nog zoveel doen...
Lisi, ik zie dat je een jas wilt kopen. Ik kan ook geen jas meer dicht krijgen dus heb voor mijn verjaardag (morgen!) een jas gevraagd van mijn vriend. Die heb ik inmiddels ook in huis en draag ik al volop. Een stoer leren jackje van Mamalicious. Maar die is ook niet dik en warm genoeg voor de winter. Dus ik keek nog even online verder en ben ook nog geslaagd voor een echte winterjas.
http://www.bonprixsecure.com/nl/Zwangerschapsjas-2155045-bundle.htm?sourcePageClick=article_image Voor 39,95! Vind ik zelf niet duur voor een jas.
Nou staat me wel bij dat jij erg tenger bent van je zelf. Ik had namelijk maat 40 besteld en die is echt wel ruim, kan ik denk ik wel een drieling in krijgen. Dus ik heb nu ook nog 38 besteld (terwijl ik normaal dus 40 heb), kijken hoeveel ruimte ik daarin heb. En die maat 38 is het kleinst. Dus misschien valt hij te groot voor jou.
La bella, wat goed dat de gesprekken je zo helpen. Je klinkt ook steeds meer moeder to be 😊 heerlijk! We zijn allemaal zo onervaren en onzeker (meiden met 1e kindje dan) maar kijk eens hoever we al 'gegroeid' zijn in deze maanden! Gister hoorde ik iets over het consultatiebureau. Dus ik meteen: mam hoe gaat dat eigenlijk? Moet ik me ook daarvoor opgeven of wordt je automatisch opgeroepen? Dat laatste is het geval. Maar dat weet je toch helemaal niet van te voren!