Hoi ladies,
Hoe is het hier??
Hier nog steeds met ups en downs maar de ups beginnen steeds vaker te komen gelukkig 😊
Wss ga ik vanaf Maandag weer aan t werk.. Voor degenen die het destijds niet hebben meegekregen, ik ben in Februari bij mijn werkgever weggegaan naar een aantal heftige ervaringen en ben weer volledig teruggegaan naar school om mijn studie af te maken.. (ga nu het laatste jaar in). Was dus druk op zoek naar een vakantiebaan en die heb ik nu dus gevonden.. Lekker simpel, ergens op een klantenservice, maar wel een baan die ik kan combineren naast mijn studie volgend jaar. Mijn huidige parttime baantje in de zorg ga ik dus opzeggen omdat dat lichamelijk ff te zwaar is. Morgen een officieel sollicitatiegesprek dus ik ben zeer benieuwd!!
Houdt wel in dat wij dus op zn vroegst weer in September verder gaan met ICSI omdat ik ff lekker 2 maanden voluit wil werken om onze spaarrekening weer een beetje op te krikken..
Verder ben ik gisteren een beetje crea bezig geweest en heb ik een onwijs gave ketting gemaakt al zeg ik het zelf!! Had toevallig van een voormalig forumvriendinnetje een hele mooie ring gekregen die er precies bij matched!
Was trouwens erg lief, kreeg het over de post van haar met een mooie kaart erbij. Die ring is symbolisch voor de liefde van mij en Peet en een hartje in een hart wat symbolisch staat voor ons verloren kindje. Zooooo lief!
Owja, kwam net een artikel tegen.. We hebben er net toch even smakelijk om moeten lachen hoor..
http://www.nu.nl/gezondheid/2558071/flossende-vrouw-sneller-zwanger.html Ik zei al tegen Peet: Ik ga morgen het VU bellen en zeggen dat we niet meer komen en daarna de mondhygieniste bellen met de vraag of we een afspraak kunnen krijgen omdat we zo graag zwanger willen worden :shock:
Fijne avond meiden!!
Liefs