Heeeyyy,
Babii jah die Derek is toch een eeste klas zak hooi 😉 Maarre jou vent zegt dus dat et deze keer raak is??? Ik ga iig heeeeeeeeel hard meeduimen dat jullie kleine word geboren over 9 maandjes en dat jullie eindelijk eens van het geluk van een wondertje mogen genieten!!!!
Die 3de test was wel superknalpositief zeg :shock:
Misschien heb ik eroverheen gelezen maar hoeveel mm was je BMS deze keer??
Luna het blijft dus nog een beetje spannend w.b. Dirk.... Poehhh ik hoop echt dat het idd 1-malig was van alle stress die eruit is gekomen!! Heftis dat hij depressief is.... Hoe ga je daarmee om?? Is het soms niet moeilijk met Owen?? (niet verkeerd bedoeld overigens, maar kan me er niet veel bij voorstellen want heb nooit in zown situatie gezeten)
Kan het goed begrijpen dat jullie de keuze hebben gemaakt om nog even te wachten met een 2de!! Jammer genoeg is niet iedereen zo verstandig...
Vicky hoe was et in beekse bergen????
Joya bah dat lijkt me ook echt niet leuk als je eigen ouders zo weinig interresse in jullie en J hebben.... maar ondertussen op et werk wel leuk doen over jullie nieuwe zwangerschap en J.....
Ik weet ook niet hoe dat bij ons zal gaan hoor.... ik heb vrij weinig contact met mn moeder, en dat terwijl ze hier echt lettelijk om de hoek woont (met mn vader heb ik al 14 jaar geen contact meer, zelf verbroken) en mn zusje heeft een zoontje en daar toonde ze in et begin heel veel interresse in maa nu ze een nieuwe man heeft en een volledige baan heeft is et volgens mij ook een stuk minder... dus ben benieuwd hoe dat straks bij ons gaat. Voor mn schoonouders zal et et eerste kleinkind worden (tenzij mn zwanger zn vriendinnetje van 17 per ongeluk zwanger prikt :? ) en daar hebben we meer contact mee dan met mn eigen moeder, soms ben ik wel bang dat ze zich ermee gaan 'bemoeien'
Nien spannend!!! nog 3 daagjes en dan weten jullie weer wat meer!!!
Jorinaaaa gefeliciteerd met je neefje 😃
MS10 ik ben laatst vergeten nog ff wat over mezelf te vertellen 😉 dus doe ik dan nu maar ff....
Ik ben dus Maymar inmiddels 26 jaar en mn vriend ook, we zijn nu 6 jaar samen en zijn in september 2009 gestopt met de pil, we zijn in februari dit jaar naar het ziekenhuis geweest voor onderzoeken en hier is niks uitgekomen dus nu mogen we in augustus terug komen voor IUI...
Dus bij jou rammelen de eierstokken ook weer?? 😂 Wanneer zijn jullie evt van plan om voor een brusje te gaan voor Tygo??
Zo volgens mij ben ik weer aardig bij.....
Volgens mij ga ik weer door naar de volgende ronde donderdag..... helemaal geen klachtjes o.i.d. hier..... ach nog een paar weekjes en dan is et ook alweer augustus....
maymarOud lidBerichten: 2.515Lid sinds: 28 september 2009