Hoii meiden!
Prinses, gefeliciteeerdd ! super dat de echo goed is gegaan ! en nu lekker genieten he meis.
Hihi ja vond het ook super jammer, al heb ik me wel kapotgelachen om de irritaties van mijn nichtje. Nou zo weer richting stage, nog even een paar dagen, pf. ben blij als het afgelopen is ! En jeetje wat lullig van je schoonouders zeg 😞
Anne, jaa ik dacht het ook niet hoor. Maar na die reading, er kwamen zoveel dingen van de vorige reading in terug (ik ben in dec 2010 ook geweest) en hij begon bij eentje gewoon precies het zelfde als in december, dat was dus erg jammer. En dat was dat hij de naam PATRICIA PATRICIA who is patricia? noemde. Zelfs mijn moeder keek mij aan van: Dit ken ik al?!! Viel wel heel erg op. Veel plezier met zwemmen vandaag !
Vicky, veel plezier vandaag !! wordt super lekker weer vandaag dus ga er vanuit dat dat wel gaat lukken. En bbquen, heerlijk joh dat heb ik al een tijd niet gedaan, vind dat zo lekker he.
Babii, mijn duimen draaien voor je ! en jaaa Derek .. pf ik snap hem ook echt niet hoor ! als je mensen wilt voorliegen, doe het dan goed. Ik vind het wel heel erg jammer. Ook gewoon om precies dezelfde show een half jaar later weer te geven, wat een gek zeg. Mijn nichtje en ik zeiden al in het begin, als er wordt gevraagd wie er is geweest, als ze dan bijna geen vingers zien denkt hij vast weer mooi zo. Mijn moeder ging er nuchter in ook al had ik het haar verteld, tijdens de show keek ze me echt aan van dat ze dit al een keer had gehoord. Jaaaa hij kwam ook weer met die fryslan grapjes !!! heel erg flauw, daarin heeft hij ook niets veranderd !
Lun, veel succes vandaag met het onderzoek van Dirk !
Ik ga zo weer richting stage, leerlingen gaan zwemmen. Haha, nog even, morgen doe ik rustig aan denk thuiswerken, even kijken maar ! het is alweer 5 juli en denk gewoon nog totaal niet aan 8 juli. Vind het aan de ene kant wel lekker die drukte, maar wil ook wel met manlief eigenlijk rustig zitten om het één en ander te bespreken. Denk dat ik de afspraak van woensdag maar afzeg, kan ik me rustig voorbereiden 's avonds op 8 juli 😊 ! Liefs