ik weeg nu bijna 20kilo minder dan voor me zw!
voor me zw woog ik 77 en nu 59.
zw woog ik 79
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
snippie schreef:babii had het filmpje gezien op hyves van J wow wat knap! en ik maar denken dat G snel is.
nou J is veel sneller hihi
maymar schreef:ik wil ook graag mn tanden laten bleken maa tis zoooo duur en schijnt niet al te best te zijn voor je tanden...
Liminous schreef:Nee tis met een bitje en speciale gel.. Schijnt heel goed te werken dus we zullen het zien volgende week :)
Esh schreef:Ik heb mn tanden ook gebleekt. Opzich was het resultaat wel heel mooi, alleen zie je het toch weer heel erg terugkleuren.
Maymar, vervelend joh dat je zo verkouden bent. Ik heb ook een snotneus en heel erge keelpijn, blehk. Stakjes lekker warm in bed en een beetje optijd naar bed.
maymar schreef:Lieverd wat heerlijk een dagje niet gebruld!! er zullen vast nog wel dagen komen idd dat je nog weer ff moet huilen... dit verlies heb je niet in 2 weken verwerkt!!
Ohhhhh beter!!!! ik wil ook graag mn tanden laten bleken maa tis zoooo duur en schijnt niet al te best te zijn voor je tanden...
Jah ondanks de verkoudheid gaat et met mij wel goed heb afgelopen maandag mn eisprond gehad dus nu weer afwachten tot volgende week donderdag 😉
Pfffffffffff ik net naar de winkel... ff neusspay halen.... daarna ff naar de videotheek en zou direct sigaretten meenemen want dan hoefde ik niet nog naar de c1000.... loop ik daar weer weg vergeet ik de sigaretten.... dus toch nog naar de c1000.... en daar zou ik direct filet american meenemen.... zit ik in de auto... de filet american vergeten grrrrrrrrrrrrrrr!!!! Stap ik hier thuis uit de auto.... ZOU IK OOK NOG BIJNA HET RAAM VERGETEN DICHT TE DOEN!!! :shock: :?
Lunanoa schreef:Misschien een stomme vraag, maar kan het niet zijn dat het zwanger raken niet lukt omdat je rookt ??
Babii schreef:Ik nooit, het is smerig.... BAH!
Lunanoa schreef:Misschien een stomme vraag, maar kan het niet zijn dat het zwanger raken niet lukt omdat je rookt ??
Lunanoa schreef:Ja bah verschrikkelijk. Zo oneerlijk.
Dat soort mensen moet je meteen van het balkon afduwen.
Babii schreef:Ach, gelukkig was ik wel oplettend Snippie ;). Kan gebeuren, en niks aan de hand toch :mrgreen:.
Er is niemand overleden ofzo :p.
Lunanoa schreef:Had ik ook altijd tijdens de zwangerschap. Mijn hele slipje vol met lagen slijm... Wordt gewoon hard op een gegeven moment. Lekker goor. Dus altijd aan de inlegkruisjes hahahaha