snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
maar genoeg hier over heb al genoeg aan me hoofd.want zoals je weet gaat het hier niet goed.
Schorpioentje87 schreef:Maakt toch niet uit dat je het voor s avonds gebruikt?? Kan toch net zo goed door de laatste voeding..??
Myla: Mij hebben ze toen gezegt dat ik op moest letten met rijstebloem, omdat daar ook veel suikers inzitten. Helemaal geen probleem als je kindje licht is en erg hongerig is. Maar mijn kindje was dus niet licht en sliep de marathon. Dus was het niet nodig. Ze zei waarom er iets doorgooien waardoor ze meer vezadigd zou zijn als ze al geweldig slaapt. Daarbij zat ze qua gewicht ook el goed genoeg;) hihi
snippie schreef:schorpoeientje ga anders eerst weer rijsterbloem proberen en als dat niet werkt die van jouw.nog maals tanx
voor het mee kijken meis
Lunanoa schreef:Nou gelukkig maar.
Lunanoa schreef:Dat staat hier totaal buiten.
Vind ik ook hardstikke sneu.
Lunanoa schreef:Dat staat hier totaal buiten.
Vind ik ook hardstikke sneu.
Lunanoa schreef:Ik heb Owen vandaag Crystal Clear met prik gegeven. Slecht he. Hij vond het nog lekker hoor.
Hij lust ook cola.
Lunanoa schreef:Ik zeg het alleen maar om te laten zien dat ik ook heus niet perfect ben qua voeding/opvoeding.
Als je niets kunt hebben is dat misschien wel verstandiger, want vind je reactie echt zwaar overdreven. Nou kan ik me er totaal niet druk om maken, ik zal er niet minder om slapen. Maar voor anderen is het misschien wel sneu.
Lunanoa schreef:Dankje Snip.
Maar wat ik niet snap is, dat je 3x per week sex hebt terwijl je man bijna niks meer kan.
En jullie vrijen toch ook onveilig voor een eventuele tweede?
Ben wel benieuwd hoe je dat voor ogen ziet stel je raakt zwanger 😮
Niet om onaardig te doen hoor, pure interesse ;)
J_mylove schreef:Lun, J. is nu 80 cm. Hahahaaha ja hij is echt een mager sprietje joh!! Hoewel, erg mager vind ik hem nou ook weer niet. Hij is gewoon lekker slank zeg maar.
Idd makkelijk met tillen. L. weegt al lekker door! Nog 2 maanden als ze zo doorgroeit, dan is ze haar grote broer voorbij :mrgreen:
J_mylove schreef:Opzich is 'ie qua lengte nog niet eens zo heel klein, ook niet groot, vrij normaal eigenlijk. Maar denk dat z'n gewicht wel door z'n hartje komt. Het kost hem toch allemaal net wat meer energie dan gezonde kindjes!!
Overigens merken we buiten z'n gewicht om niets dat hij een hartafwijking heeft, pfff wat heeft dat ventje een hoop energie zeg!
Zal ff een nieuwe profielfoto plaatsen op hyves, kun je zien hoe hij speelt als 'ie in de box zit ;)
Lunanoa schreef:Dames ik ga slapen. Een fijne avond & welterusten straks ;)
Prinses88 schreef:Hoooooooiii :mrgreen:
Nien schreef:Lun en Snippie, dank julliee ! Sorry dat ik even niet teruglees,
Ga zo weer weg vandaar! Als ik terug ben van de vakantie,
Hoop ik dat het me lukt om up to date te blijven!
Liefs
Esh schreef:Ja dat is snel joh ...
Vind het maar eng dat het bij mij nog niet terug is.
Jee weegt Giovanni al meer dan 11 kilo, wat gaat ie hard zeg! N. is eigenlijk precies een maand jonger en weegt nog geen 7 kilo, hihi!
Mamavandj schreef:Ieder kindje is anders kwa bouw want d is al een jaar en weegt net 8 kilo ze is een heel iel meisje maarja ze loopt ook al 2 maanden dus ze verbrand goed