hee meiden
hier was ik ook weer.
Zie dat Sonnepon terug is. Jahoeee welkom terug meid. Vervelend dat het contact tussen jou en je ex nog niet helemaal soepel verloopt en dat D er iets van mee krijgt. Ik ben zelf geen voorstander van het kind zn vader ontnemen. Ben zelf opgegroeid de eerste 4 jaar van mn leven zonder vaderfiguur en dat kwam omdat mijn bio vader ons niet meer wilde. Maar ik zou r zelf altijd voor blijven vechten dat een kind zijn vader kan blijven zien, ookal gaat het contact stroef.... een kind heeft beide ouders nodig.
Maar begrijp dat het een lastig pakket is. D heeft nu ook een lastig leeftijd. Mijn broer was anderhalf toen mn ouders gingen scheiden en die heeft daar veel gezondheids-gedrags problemen aan te danken gehad. Nu niet meer hoor, nu hij volwassen is. Maa rhet heeft wel zn jeugd beinvloed.
Moontje, sorry maar ik wil met alle liefde naar je temp-kaartje kijken maar ik ben er echt niet in thuis. Ik gebruikte gewoon ovu testen en heb niet getemperatuurd.
Esh, jammer he van het ooit-eens-zo-strakke lijf. Mijn borsten waren al nooit veel, een B cup, maar na mn zwangerschap ziet het er heel anders uit. Heb verdorie straie gekregen op mn borsten na de kraamweek-stuwingsperiode. Heel licht maar zooo lelijk! Ze zijn ook niet meer zo stevig als ooit. En mijn buik is nog wel plat maar niet zo strak-gespierd als ooit... kut joh, had gedacht dat ik de dans zou ontspringen. Ik was direct weer op mn startgewicht maar de rest van mn lijf....
achja shit happens, we hebben er een gezond mooi kind voor gekregen, toch?
mamasince2010Oud lidBerichten: 728Lid sinds: 17 juni 2011