Owwwwww, waarom kletsen jullie nu zoveel??? Kan het echt niet bijhouden en het is mij te warm om terug te lezen :oops:.
Hier gaat het shit qua opdrachten op kantoor! De 11e komt volgende week in de leegloop, en nu werken we halve dagen, maar dat is emt 11 man niet meer te doen.
Kortom, vanaf volgende week worden er vrije dagen ingeroosterd voor de meiden... Ook voor mij dus! Scheelt wel dat het mij geen vrije dagen kost, en ik mijn 40 uur uitbetaald krijg. Leuk is anders, want ben iemand die heel graag werkt!
Verder hebben ze me een soort van "indirect" gemeld dat mijn contract niet wordt verlengd. Ik ben een VIP (V. Interim Professional), absoluut NIET overneembaar, mocht ik bij een voormalig klant/opdrachtgever solliciteren en daar gaan werken, dan krijgen wij allen € 500,- boete per dag.
Nu gaf ze aan: we kunnen je voorstellen met de intentie dat men je overneemt. Ben dus best geïrriteerd geraakt, en gaf als antwoord: nee! Ik ben een VIP, heb juist gekozen voor het interimmen, dan ga ik niet verzoeken om overgenomen te worden...
Heb voor mezelf al besloten rond oktober verder te zoeken naar een andere baan, dichter bij huis, stukje stabieler.... Enige nadeel is, stel ik ben straks zwange,r dan neemt niemand me meer aan. Gelukkig heb ik recht op WW, maar ook op ZW. Maar zover wil ik het niet laten komen....
We zien het wel, maar zoek t.z.t. echt wel in de buurt van mij. En wat mis ik KPN zeg, dat was de enige goede, eerlijk en betrouwbare werkgever.... En het nare is, ze missen me zo erg, mailen me dagelijks.... Maar helaas, contract werd niet verlengd o.b.v. LIFO (Last In First Out). En nu? Nu mogen ze niet werven (extern)....