@don ik begrijp je gevoel. wij zitten in hetzelfde schuitje. flink geld op de bank door overwaarde van ons huis maar nu niets kunnen kopen 😞
mijn man heeft weer werk per 1-4 eerst een 3 maanden contract daarna als het van beide kanten bevalt krijgt hij een contract verlenging. per juli weten we dus meer en kunnen we misschien weer gaat kijken naar een koopwoning.
dit is het huis waar we nu wonen :
http://www.funda.nl/koop/bedum/huis-47190775-thedemastraat-3/een oud huis maar nu we er sinds woensdag wonen en mijn man als verrassing voor mij laminaat heeft gelegd valt het 100% mee. alleen de douche.... daar moet ik me nog toe zetten om die te gaan gebruiken. heb tot nu toe steeds bij mijn ouders gedoucht :oops:
@robbin hoe gaat het bij jou?? laatste loodjes! of ben je ondertussen al bevallen??
@flower stom he dat je je nu al gaat instellen op iui en daar nu graag mee wilt beginnen. ik gun het je zo om ook zwanger te worden. als laatste van 'ons cluppie'.
@supermama fijn dat het werken weer bevalt. je hebt dan ook lekker lang van je mannetje kunnen genieten.
grappig mijn zoontje is ong 3 weekjes jonger denk ik en die heeft nog helemaal geen tanden. ga vandaag ook proberen 1 fles wat af te bouwen. eerst wat minder-een half flesje- en als dat goed gaat dan niet meer. hij krijgt ook al zoveel bijvoeding. vaak 2x p dag fruit. een rijstwafeltje,diksap. warme hap en yoghurt en voor het slapen een papfles. hij spuugt alleen wel heel veel. heeft hij altijd al gedaan ondanks nutritron door zijn voeding... maar nu helemaal veel omdat hij steeds op zijn buik rolt en het liefste de hele tijd op zijn buik speelt.
op een ander forum waar ik zit (beveiligd maar opgestart met een clubje van hier) uitgerekend sep mama is alweer iemand zwanger. kindje is bijna 7 maanden. nou zo snel hoef ik nog weer niet haha.
ik wil zo lang mogelijk alleen van mijn kleine mannetje genieten!