Daisy: gelukkig is de sfeer aan tafel in ieder geval al wat beter. Dat eten gaat echt goedkomen hoor.
Len en ik hebben ons er gisteren echt over verbaasd hoe goed Max opeens eet. Hij eet echt alles mee, vlees, vis, gekookte groente, maar ook rauwe, zoals tomaten, komkommer, sla, olijven, aardappels, pasta, rijst, echt alles! Ah nee, nu overdrijf ik: zilveruitjes vindt hij echt smerig, maar ik denk dat hij best kan leven zonder zilveruitjes π Zolang ik hem maar stukjes geef en het niet pureer ofzo, want dat vindt hij niets.
(Terwijl ik het typ ben ik alweer bang dat ik nu het onheil over mezelf uitroep en hij vandaag opeens niets meer eet!)
SB: wat lief! Max doet dat alleen nog als hij zich niet lekker voelt, anders duwt hij me gewoon weg... snif.
Zo dit weer doet echt denken aan de laatste dagen van mijn zwangerschap en de eerste van mijn kraamtijd! Ik geloofde het nooit als mensen zeiden dat de tijd veel sneller gaat als je kinderen hebt, maar nu roep ik het zelf ook steeds.
Ik heb gisteren officieel me uitgeschreven van mijn opleiding, in ieder geval voor een jaar. Ik wil eens kijken hoe het is om niet die druk van school te hebben en misschien heb ik dan over een jaar wel weer heel veel zin om aan de slag te gaan. Nu besparen we in ieder geval weer 150 euro per maand, dat is toch ook wel weer fijn. Toch voelt het helemaal niet geweldig tot nu toe, voel me een ontzettende kneus die heeft opgegeven, maar ik hou vol dat ik waarschijnlijk over een jaar wel weer begin. (als ik niet zwanger blijk te zijn, slik)
Woensdag gaat mij overigens echt niet lukken. We hebben besloten dat we dan (eindelijk) verder gaan met de plinten leggen beneden. Als ik er niet bij ben gebeurt er niets, L is niet zo'n geweldige klusser (dit heb ik NOOIT gezegd!!!!! π )... Max gaat gewoon naar het kdv, zodat wij hard aan de bak kunnen.
Zie er nu al tegenop om Max naar het kdv te brengen, de afgelopen 2,5 week waren heerlijk! Straks gaan we naar het zwembad, het is er het weer wel voor.