Vicky, heerlijk hoor, bijna weer naar Spanje! Geniet ervan!
Daisy, ik duim met je mee meid!!
SB, fijn dat je manager je begreep en met je meedenkt over delocatie voor na je verlof. En jeetje meid, gewoon pas weer in februari aan het werk. Tuurlijk, ik begrijp het wel dat de reden van je vervroegd verlof niet leuk is (ik zat zelf met 28 week volledig thuis, ook vanwege mijn bekken) maar nu kan je tenminste lekker genieten van Linde en jullie andere meid!
Schorpioentje, het ging niet om vanavond, maar om morgenavond. En nee, we gaan niet naar Utrecht maar ook niet naar de 3D hier, we gaan naar Wageningen. Is ± 35 minuten rijden, Utrecht hadden we met het OV moeten doen, want parkeren kost daar meer dan 4 euro per uur en met het OV ben je daar weer afhankelijk van.
En ja, ik had het gelezen, mijn vriendin vertelde het gisteren. Die dinsdag (09-08) is prima! We moeten alleen nog even kijken of we het bij mij doen of bij haar, maar daar hebben we het nog wel over. Waarschijnlijk wordt het bij haar, dan blijf ik daar direct een nachtje slapen met Emma. En als we het dan toch over slapen hebben, wat is Nica toch ook een heerlijke slaapkop. Emma sliep ook de hele vakantie totdat wij wakker werden, meestal rond 9 uur. Nu zetten we elke ochtend de wekker op 8 uur omdat ze anders helemaal niet meer in het normale ritme komt.
Morgenochtend om 10 uur komt een oud-collegaatje van mij op visite. Erg veel zin in, hebben elkaar al lang niet meer gesproken, zij is altijd op vrijdag vrij en ik op dinsdag en woensdag. Nu kan het dus gelukkig een keer. En dan na Emma's ochtendslaapje en haar broodje gaan we haar naar mijn schoonouders brengen en genieten wij even van elkaar.
Brengt me nog op een andere vraag (nu we het toch over libido en rammelende eierstokken hebben 😉 ) Ik gebruik de pil als anticonceptie en dat deed ik ook voordat ik zwanger werd. Toen ben ik op een gegeven moment daarmee gestopt omdat ik een libido van -100 had. Toen ik er mee stopte ging dat veeel beter. Na Emma weer begonnen met de pil en toen ging het weer, maar nu is het weer drama. En elke keer in mijn stop week (nu dus...) springt mijn libido met sprongen omhoog, maar ja, 'k wil het niet als ik ongi ben. Zijn er meer meiden die daar last van of ervarinf mee hebben? Enig idee hoe dat misschien anders kan?
XXX