http://static.steps.nl/Steps_Folder_Fall_Collection-NL/magazine.html#/spreadview/12/Mick, ik heb de witte jas gekocht bij Steps uit deze folder.
Steven vind hem ook super mooi 😊 Hij hangt boven in de kast nu, hopelijk heb ik hem NOG niet te vlug nodig 😊 November zoiets zou ideaal zijn hé, daarvoor mag het nog een beetje warmer blijven hé!
Julie was heel flink tijdens de bbq! Ze heeft eerst heel flink en veel gegeten 😊 En daarna heeft ze gespeeld. Er lag allerlei speelgoed klaar voor de kindjes.
Julie eet tegenwoordig echt gewoon met alles mee. Ik heb nog enkele potjes staan, maar denk dat ik die maar aan de buurvrouw ga geven.
Mick, heerlijk een beetje quality time in de tuin. Ik had gisteren tijdens het shoppen ook spijt dat ik niet thuisgebleven ben. Ik heb nu wel eindelijk een supermooie nieuwe winterjas gevonden, maar had toch liever wat bij mijn ventje gebleven.
Is jullie quality time gelukt?
En super dat je oefenwedstrijd zo leuk was en je er zo van genoten hebt!
sb, ik ben naar een shoppingcenter geweest in wijnegem, dus daar was het wel fris met de airco. Ben wel maar 2 uurtjes geweest, want wou toch wat van het goede weer genieten voor zolang het nog duurde 😊
Goede nacht gehad meid?
Jk, meid, ik hoop ook voor je dat je vlug een verklaring hebt voor dat slecht voelen! Is niet leuk hé! Dikke knuffel!
Heerlijk wel 3 uurtjes kunnen slapen.
Mick, goede nacht gehad?
wij hebben gisteren ook nog tot half 1 buiten gezeten, tot het begon te onweren. Samen met onze buren.
Was weer super gezellig.
We hadden kaas en wijn gehaald.
Maar we lagen dus pas om half twee in bed en om 5u begon Julie enorm te wenen. Ze heeft geweend tot kwart voor zes en is dan nog een uurtje terug in slaap gevallen.
Hoewel het mijn beurt was om op te staan, is toch S opgestaan. Ik kon er echt niet uit.
Ik ben blijven liggen tot acht uur, maar heb ook niet echt meer geslapen.
het zal een zombie dagje worden vandaag
Wij moeten om 13u bij mijn grootmoeder gaan eten. Het is kermis en dat is traditie dan. Dan eten we met heel de familie samen en gaan dan normaal eens over de kermis.
Ik hoop dat het deze namiddag dus wat stopt met regenen, want zou wel leuk zijn om met Julie even naar de kermis te gaan.