Sunshine8Oud lidBerichten: 2.689Lid sinds: 22 april 2010
waar is iedereen???????????
meisjeP schreef:ja we rijden meteen door... we hebben nog 1800 km voor de boeg... Ik verwacht dat er een lichte groei is, dit zal niet voldoende om de Pregnyl spuit te zetten... dus het is nu afwachten wanneer we een oproep krijgen voor het nieuwe zh en dan zullen we verder zien...!
Iedereen bedankt, ik zal aan jullie denken wanneer ik aan het snorkelen ben of op het witte strand sta met mn voeten in een azuurblauwe zee, hihi!
Dikke knuffel!
Faithe schreef:Woensdag dan ben ik 12 weken dus ;)
APKtje schreef:Hallo allemaal,
Als ik hier zo lees is hier volgens mij iedereen al zwanger of niet?
Leuk man. Ik kijk er ook erg naar uit. Ik ga nog 1 maandje slikken en dan stop ik met de pil.
Mijn man en ik zijn allebei bijna 24 en sinds een tijdje krijgen we er steeds meer zin in.
We hebben nu afgelopen maand afgesproken dat ik zou stoppen, maar aangezien ik nog 1 stripje over had denk ik maak ik die nog even op.
Kunnen we ook nog een beetje meer sparen. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
Geniet er allemaal lekker van.
PS: waar kan je die dingen maken zodat je laat zien hoe lang je samen bent of zwanger?
liek84 schreef:ik draag eigenlijk nauwelijks positiekleding qua shirtjes enzo; die zijn vaak zo saai en oudbollig, niet mn ding.
heb wat shirtjes met rek van mezelf aan en wat nieuwe gekocht in een maatje groter en rekening gehouden met het modelletje (wat langer en ruimer)
is ook vaak goedkoper om gewone kleding te kopen dan positiekleding!
positiebroeken zitten wel heerlijk
June schreef:Nou, ik heb nu de nieuwe catalogus van de H&M binnen en daar staat toch gave trendy zwangerschapsmode in!!!! Echt heel gaaf!!!!!!!!! Ik kan niet wachten om dat te dragen hahahahahah.....................
Faithe schreef:Hmm ik heb dat boek vandaag ook binnen en er staan toch maar 2 pagina's in of ben ik nu scheel?
Sunshine8 schreef:http://www.hm.com/nl/product/91719?article=91719-C#article=91719-C
Die vind ik schattig :):)
maar ik mag niets kopen!!:(