Liedje schreef: @Liek: wat ontzettend heftig van je schoonmoeder jeetje... Heel lief dat jij haar nu zo helpt!! Wat had/heeft ze als ik vragen mag? Kom het weer helemaal goed?
Fijn dat het met jou wat betreft de zwangerschap zo goed gaat!! Nog last van spuittieten? hihi
ze is ziek geworden als bijwerking van jarenlang zware medicijnen gebruik ivm reuma; ze gebruikte een soort chemo wat haar beenmerg heeft aangetast; dit was afgebroken waardoor haar weerstand helemaal weg was, ze kreeg infecties en daarvoor antibiotica, wat weer teveel was voor haar nieren icm haar andere medicijnen, dus toen stopten haar nieren er ook mee. ze kon niets eten en drinken/ hield niets binnen. kreeg ook nog een flinke schimmelinfectie in haar mond keel en neus waar zo zoveel pijn aan had dat ze er een morfine-infuus voor kreeg. en na dit alles bleef haar bloeddruk ook maar dalen en kreeg ze flinke koorts. 1 nacht zakte de bloeddruk ineens heel snel, en toen zijn we met zn allen naar het ziekenhuis geroepen omdat ze niet wisten welke kant het uit zou gaan> en dat is slopend kan ik je vertellen! die nacht hebben we ook het geb. kaartje met naam laten zien, alleen is ze de naam al snel weer vergeten blijkt nu> hebben we smakelijk om gelachen maar geeft wel aan dat ze ver heen was!
inmiddels is ze alweer bijna 2 wkn thuis en gaat het steeds beter gelukkig, maar herstel heeft wel veel tijd nodig; maar denk wel dat ze weer de oude gaat worden!
haha; nou, over mn ( . )( . ),
stond laatst dus de was van mn schoonfamilie te doen, en was een nette werkblouse van schoonbroertje aan het strijken in mn nakie (vraag me niet waarom, maar het kwam gewoon zo uit dat ik op zolder in mn nakie stond te strijken:-?:-D) maar die blouse kon meteen weer de machine in want ik stond te druppen zonder er erg in te hebben, haha