linnie schreef:maar iedereen houd wel een zwak voor zijn of haar eerste liefde denk ik
ik niet...;) haha....nee als ik er op terug kijk...het was niet eens echte liefde denk ik....we werden aan elkaar gekoppeld en hebben een paar maanden wat gehad, maar ik ergerde me aan steeds meer dingen....heb het uiteindelijk uitgemaakt. Ik was heel blij hij niet...
En nu, tig jaar later. hij woonde samen en had een huis gekocht en is toen vreemd gegaan met een oudere vrouw met twee kinderen 😮 Dat had ik dus niet achter hem gezocht, maar goed..... nee ik ben blij met mijn huidige liefde!! Eigenlijk is hij als jet het zo bekijkt ook mijn eerste echte liefde 😃 En ik ben ook echt zijn 1e vriendin 😊
Pff... ik was net met de hond aan het wandelen....werd ik in mn voet gestoken, Pijn!!!! Auw! schaal 1 op 10 was dit een 8,5! Leek wel alsof er een naald door mn voet geboord werd. Ik liep daar te hinken en te vloeken...haha...gelukkig was er niemand in de buurt! Gelijk een puntje en werd knap rood, kon niet fijn meer lopen. Was gelukkig niet heel ver van huis. Thuis gelijk gekoeld en nu is het wel wat opgezwollen. Tintelt een beetje, Even goed in de gaten houden, anders morgen even naar de ha!
Heb ik weer zoiets...en dan moet ik morgen ook nog de hele dag werken: dus de hele dag staan 😞 blerhg!!!
Mooncat: vervelende situatie ja en ik zou idd eerst alles op een rijtje zetten voordat je besluit zwanger te willen worden, want het is natuurlijk niet echt ideaal om nu zwanger te zijn als je twijfelt over je relatie. Veel succes ermee in elk geval!
Ik heb straks mijn eerste babyspulletjes gekregen van mijn collega :D:D
Twee coole rompertjes, wel allebei voor n meisje. eentje met 'Hollands Next Top Model!' haha die is echt gaaf!!! En een zitje voor in bad en hydro luiers en lakentje en nog wat kleertjes....echt leuk!!!:D:D:D